pondělí 6. dubna 2009

Apríl

Tak dneska byl dlouhý den, ani jsem se nezastavila ... Škola (z motýlků mám za 2, nějak mi vypadlo systém) pak jsem jela k tátovi do práce a že půjdem teda běhat ... Trošku jsem se tam zasekla a ujedla ze skrýše něco oříšků ... Řekla jsem si, že to ještě zkusím, ale výsledek nebyl jiný ... Chutnalo mi to (ne víc než hrozno, durian, avokádo, banány,...), ale dost suché, pak velká žízeň ... V žaludku nepříjemno, špatné trávení, teď nadýmání, pocit ucpanosti ... Prostě se neponaučím ... Ale vlastně jo, řekla jsem si že už ne a všechny zásoby jsem rozdala do rodiny - máma ségra, tátova sekretářka - spokojenost na všech stranách :D Neříkám, že už oříšek nikdy nevezmu do pusy, ale určitě ne v nejbližší době, teď mi vyhovují plody... Dali jsme si krásných 14km, počasí příznivé, teplíčko, žádný vítr ... Celou cestu jsem krafala :D A musím se pochlubit, ty moji rodiče mi dělají čím dál větší radost ... Z táty vylezlo, že v létě asi taky trochu zaexperimentuje a zkusí zvýšit podíl syrové stravy (sám od sebe s tím začal!) ... A že mu hrozně chutnají ty moje smootie, jestli když bude kupovat ovoce, tak mu ho budu dělat do práce taky, jako si dělám do školy a mámě do práce :D Byla jsem na vrcholu blaha ! Žádný aprýl to nebyl ... A aby toho nebylo málo, pak mi ještě oznámil, že mi zítra přijde notebooku, který se mi líbil (http://notebooky.heureka.cz/acer-aspire-one-a150-bb-lu-s050b-089/:shock: No to už jsem myslela, že mě raní mrtvice (ještě že jsem vitouš :-)) ... No a kdybych měla ten sportester, který jsem nechala doma, tak chudákovi asi ruplo pérko... Pak jsem ještě byla chvíli u táty a pak jsem jela na koně ... Měla jsem skvělou náladu, endorfíny z běhání a prostě jsem se cítila dobře :-) Koníci to ze mě cítili a hned mě běželi přivítat a i hřebec Navaro, který se moc nekamarádí, kope a je takový bručoun ke mě přišel, nechal se hladit a dával mi pusinky :-) Ale byli všichni jako prasátka, takže čistit je bylo fakt něco ... No a pak hurá zpátky do Plzně, v hospodě kousek od nás jsem měla sraz s trenérem ... Plánovali jsme strategii na maraton a probírali nový plán ... Teď se ho hodlám ale opravdu držet ... Víkendy a út, čt ... Jen do toho farlegu se mi moc nechce, ale musím to tělo holt nějak rozpálit ... Navíc mi přibyla OV3, tak jsem zvědavá, jak se to tělu bude líbit ... Dneska jsem si zaběhala krásně, snad to zítra stihnu taky ... Ale školu mám do dlouho, tak uvidíme ... No už musím jít chrnět, jinak zítra (dneska) nevstanu... Dnes:
    - 0,8l pomerančovo-grepovky 
    - banán - půl kila zlatého kiwi
    - hrst raw kešu a hrst pistácií 
    - šťáva ze 4 grepů 
    - 5 jablek 
    - 0,5l pomerančovo-grepovky s MJ



Žádné komentáře:

Okomentovat