pondělí 6. dubna 2009

Krásný den s maminkou a ovocem

Dnes byl opět překrásný den ... I když už sluníčko tolik nesvítilo, tak sem tam vykukovalo a pořád krásně hřálo ... Kamarád u mě zůstal do tří hodin, protože to teprve přijela mamina z burzy a já neměla klíče ... Máme rozbité dveře, takže se bez klíčů otevřít nedají ... Tak chudák ani neměl jinou možnost :lol: Mamina mu ale přivezla taky oběd z Globusu - hranolky a kuře na houbách, a nějaký čokoládový zákusek ... Já jsem se ošklíbala a vzala jsem si nakrájené sladké mango a hrušku :-)
Pak jsem se s ním šla rozloučit a jel domů ... My jsme s maminou jeli opět bruslit, milujeme to :-)Když už jsme byli vypovídané a vybruslené, jeli jsme na solárko, akorát začínalo poprchávat ... Docela jsem se přismahla :) Po cestě domů jsme se zastavili v Albertu a koupili ingredience na salát (super měkká máslová avokáda, bio rajčata, špenát) a banány na zítřejší oběd ... Ještě jsme si povídali, šli se projít s pejskem a pak jsem udělala výtečný salát a moc jsme si pochutnali !
Jen mě od rána pobolívá hlava :? To jsem do teď vůbec neznala, tak ani nevím, čemu to přisuzovat ... Že by včerejší sauna ? Nic jiného mě nenapadá... 
Dnes ráno když jsem se jako vždy byla vyčůrat do skleničky, abych si to naplácala na tlamu, tak mě překvapilo, že mi moč poprvé voněla, ovocně...
Zítra jedem na koníky, už se na ně nemůžu dočkat !!! 

Včera:
    - 0,3l pomerančovo-celerovky
    - 2 hrušky
    - půlka tříkolového duriánka
    - přes půl kila super sladkého hrozna
    - půlka hlávkáče s cherry rajčátky a avokádovou kašičkou
    - 3 velká sladká jablka

Dnes:
- kilo vína (možná víc :oops: :) )
- banán
- ovocný salátek z manga a hrušky
- 0,2l okurkové šťávy, hráškový lusk
- hlávkáč, špenát, cherry rajčátka, avokádová kašička

Jdu spinkat a nechat si zdát o durianu a krásném životě který mě čeká....

Žádné komentáře:

Okomentovat