pondělí 13. dubna 2009

Prázdniny jsou u konce

Co jsme přijeli domů, chtěli jsme jít ještě ven, ale zasekli jsme se doma u počítače :) prostě klasika ... Mamina už spala u mě v pokoji, takže jsme byli v obýváku, povídali, blbnuli a pak seděli naproti sobě u stolu, každý s jedním noteboookem a hráli on-line hry :-D Pak jsme měli takovou debatu o mém vitariánství, pořád to nemůe nějak zkousnout, ale aspoň to respektuje a snaží se to pochopit :) Vyměňovali jsme si názory ... Sakra, jak mě rozčilují lidi, co mají v hlavě nacpané bludy "obecných výživových doporučení", "doktoří říkají", musíme jíst maso, jinak se nebudem vyvíjet, předávkování vitamíny, a bla bla bla, ale už jsem na to zvyklá, myslet si prostě svoje a dokonce jsou někdy tyhle debaty docela sranda :) 
    No a hodiny ubýhaly ubýhaly a my najednou zjistili, že jsou tři ráno ... Usnuli jsme na gauči a ráno, když máma vstala, tak jsme jen se zalepenýma očima zapluli do postele do pokoje ... A pokojně chrupali až do jedenácti :)
    Když jsme vstali, uklidila jsem a šla dělat oběd ... Slíbila jsem to tátovi ... Když na mě tohle přijde, že mám vařit, nevařím podle receptů a jen něco splácám, co mě napadne a docela mě to i baví :) nevadí mi to ... Jen doufám, že to bude poživatelné, když ani neochutnávám, nebo tím stylem, že rožvýkám a plyvu :lol: Dělala jsem tofu-mrkvové karbanátky se šťouchanými bramborami a musím říct, že se mi to povedlo :) Všichni se olizovali až za ušima ... Vypadalo to hezky i mi to vonělo, tak před rokem bych se po tom utloukla, ale teď jsem umyla nádobí, zatím co si muži mého života pochutnávali a pak jsem si nakrájela plnou misku sladkého ananasu a taky mi moc chutnalo ... Pak přišla máma a taky si dala oběd ode mě ... A večer dojela zbytky :) Prý jí tohle nemám dělat, že se jinak bude za chvíli kutálet z kopečka :)
    Odpoledne jsem mámu ukecala, aby mi založila sedum set a koupila jsem si v Globusu ježatého fešáka :) Ó, lásko moje duriánková :D Jestli to takhle půjde dál, tak budu muset chodit žebart před kaufland a budu se topit v dluzích, když on je tak nepřekonatelně dobrý a dokonalý !! Ale připadá mi ještě trošku nazelenalý a nevoní tak intenzivně, tak jsem ho dala nahřívat na sluníčko a pustím se do něj nejspíš ve středu ... Bude to ale velká zkouška trpělivosti :?
     Pak jsme jeli na hřbitov k hrobu mých prarodičů, trošku tam poklidili a zasadili krásné fialové a žluté macešky ... No a pak nás napadlo, že když zase svítí sluníčko a je krásně, tak že by jsme se jeli podívat na naše budoucí bydliště ... Lehla jsem si tam do trávy, koukala na krajinu, nebe, poslouchala ptáčky, až jsem skoro usnula ...
     Po návratů domů jsem si oloupala rajčátka nakrájela k nim salát a rozmačkala avokádo ... Mňam :) Pak jsem ještě jedno samotné nakrájené avokádo slupla jen tak, měli je v Tescu za 8,-
     Ještě jsem šla na chvíli za kamarádkou, se kterou jsem se už dlouho neviděla a šla domů ... Naproti mi šel Páťa, tak jsme ještě chvíli seděli na chodbě, popřáli si dobrou noc a oba šli domů ...
     No a prázdniny jsou v čudu :( Ani jsem nestihla postřehnou, že začali a zase zpátky do školy ... Snad to přežiju :) Chtěla jsem jít ráno běhat, ale když koukám, kolik je hodin, tak nevím, jestli se eráno vykopu :? Musím chodit dřív spát ... Ještě si udělám šťávičku na zítra do školy a mažu do hajan....

Přeji dobrou sladkou noc !

- 1,5l pomerančovo-mandarinkové
- sladký ananas
- hruška
- 7 malých banánků
- loupaná rajčata, hlávkáč, špenát, 2 avokáda
- několik hráškových lusků

Žádné komentáře:

Okomentovat