pondělí 20. dubna 2009

Sluníčková neděle

Ráno jsem se vzbudila, krásně vyhajaná do prosluněného dne ... Táta jel jen na otočku do práce a když asi v 11 přijel, tak jsme šli běhat, já měla ještě ale hlad, tak jsem si před tím dala čtyři malinké banánky ...
    Běh byl blažený, sluníčkový, teploučký ... Krásně jsme se zahřáli a pěkně si přitom v endorfínovém opojení popovídali ... Mám moc tyhle naše společně běžecké neděle ráda :) Jsem ráda, že mám na běhání parťáka a že je to zrovna můj taťka... Ke konci už jsem to ale tak tak doklepávala a dofuněla ... Zrovna na konci naší trasy je takový pekelný dlouhý kopec se zatáčkami ... Bylo to asi 13km...
    Když jsme přišli domů, odšťavnila jsem si v ručním HJ kilo sladkých růžových hroznů a tátovi jsem osmažila řízek a uvařila brambory :? Ale když mu to chutná, tak mu ráda udělám radost ... Pochutnali jsme si oba :wink: 
    Měla jsem v plánu se učit, ale nakonec jsem tomu moc nedala, protože přišel Páťa a byl tu až do večera ... K pozdnímu obídku v pět hodin jsem měla misku nakrájeného banánu s borůvkami a malinami ... Booože, byla to sladká krémová pohádka ! 



K večeři jsem sobě a mamině udělala tradiční rajčátkovo-saláto-avokádkový salát s kašičkou z rajčátek, avokáda a bylinek ... Děláme si to teď skoro každý den a nemůžeme se toho lahodného pokrmu nabažit ... Mamině přidávám ještě olivy, protože je má ráda, na mě jsou moc těžké a koncentrované... Páťovi jsem udělala řízek jako tátovi k obědu ... Pak jsme večer měli s Páťou ještě banán a jablíčko... Pořád do mě rýpe, ale nic si z toho nedělám :) Zase jsme se moc nasmáli a vyblbnuli ... Jen jsme řešili jednu záležitost z minulosti, při které jsem se rozbrečela, protože to na mě nějak dolehlo ... Možná se o tom někdy víc rozepíšu, teď na to nějak nemám sílu a navíc myslím, že bychom se neměli otáčet za stíny minulosti a raději hledět dopředu i když je to někdy obtížnější než se zdá....
     

- 8 banánků
- 0,75l hroznové šťávičky s dužinou
- Salátek z 3 banánů, borůvek a malinek
- sálátek rajčátko-satátek-avokádo-bylinky
- 2 jablíčka

         
    

3 komentáře:

  1. k.winky, mnam, ta malinovoboruvkovobananova misa vypada mooooooooooc jedle. verim, ze by sis pochutala, klidne bys sis taky mohla otevrit prvni ceskou ovocnou restauraci, teda jako sef, navrhovala by jsi jidelnicek a tak...

    ja osobne nemam problem se do minulosti ci budoucnosti podivat. ta minulost, kdyz te tam neco boli, je dobre to resit. nejlepe komunikaci a to se sebou samou a temi, s kterymi o tom komunikovat chces. nemusis nic. dulezite je co ty chces.

    uzivej si slunicka, ovoce, tatky, mamky, pritele, skoly, behani, koniku... a hlavne sebe a diky moc ze si tu pises.

    OdpovědětVymazat
  2. Květuško, jako kdyby jsi mi četla myšlenky ! Ovocná restaurace se šťávičkami a salátky a různými ovocnými dobrotami je přesně můj sen, který si chci splnit ... Ne žádná raw americká restaurace, kde se snaží napodobit vařená jídla, ale jednoduché, ovocné lehké dobroty ... Ukázat lidem to kouzlo ovoce, aby si k němu každý našel cestu :-) Mám dokonce vymyšlený i název, jak by to tam vypadalo a co by se servírovala, zatím si to ale nechávám
    pro sebe a doufám, že to jednou zrealizuji ... Snad i ty ke mě jednou přijdeš na džusík :-)

    OdpovědětVymazat
  3. k.winky, mas krasny sen, moc ti preju at se ti uskutecni. ja ti verim, ze to dokazes, na dzusik urcite prijdu. ano, dalo by se to tak rict,ze ctu myslenky, nektere veci proste jasne vidim. taky ctu osud z karet, to me naucila moje mamka, a ji to naucila jeji mamka.. posilam slunicko

    OdpovědětVymazat