středa 8. dubna 2009

Chci pryč !

Dnes jsem byla v Globusu a napadlo mě jít se zeptat na durian ... Moc ochotní nebyli a prý mám zavolat za týden, ale chodí teď jen tak jednou za měsíc ... Zralý jsou spíš na podzim (no jasně sezona), ale to já už dávno (doufám) budu v Thajsku a budu si pochutnávát, na zralých čerstvých každý den ... Opravdu jsem se tohohle okouzljícího plodu zamilovala a chtěla bych ho nejlépe každý den :) Jenže v téhle zemi je tak těžké ho sehnat ... Člověk se musí opravdu snažit, hledat a pak se mu to možná povede a za peníze, které si poctivě vydělal za dva dny na brigádě si může pochutnat :(... Ach jo, to ale není jen durian ... Jak těžké je pro vitariána (frutariána) sehnat dobroučkou uspokojující stravu ... Lidem co jí řízky a housky, jako doplněk sortiment stříkaného ozářeného ovoce v supermarketech, asi stačí, ale mě moc ne ... No a bio ovozel je pro mě cenově nedostupný a výběr nedostačující ... Nechápu, jak jsem vůbec mohla přežít ještě tuhle zimu ... No taky to nebyla žádná sláva :?
     Jediné co mě drží při životě je to, že už je jaro, začíná být teplo, budou meruňky, broskve, třešně, rajčátka, angrešt, rybíz, borůvky,... a spoustu další mňamek ... Budu moct chodit polonahá a nabíjet se slunečními paprsky, ale na jak dlouho ? Nedokážu si přidstavit, že bych tu měla být byť už jen jednu zimu...
     Sním o palmách, bílém písku, hučení moře, tropickém slunci a přesladkém ovoci všech chutí a barev ... To je moje představa domova ... Bohužel teď to ještě nejde, ale do budoucna je tohle můj směr, sen a cíl ... Zatím můžu jen snít a věřit, že se mi to jednou vyplní a budu moct být dokonale šťastná a svobodná :)



Třeba tady.........?

nebo.......





Žádné komentáře:

Okomentovat