pondělí 6. dubna 2009

Splněný sluníčkový sen

Hurááá, jupííí, mě se splnil sen, sluníčkový sen :D Já si tak přála léto a ono je tady !! Lééto !! Včera byla překrásný den, přála jsem si, aby nikdy neskončil...
Měla jsem sice odpoledku, ale přemluvili jsme profesora a místo tělocviku jsme šli na procházku do lesa ... Jak tam bylo krásně ... Byla jsem jen v sukni a košili, sluníčko pálilo a přesto, že jsem ten den spala jen hodinu a půl (spal u mě kamarád, celou noc jsme povídali :-)), tak jsem měla tolik energie, že jsem musela pořád poskakovat a smát se :) NLB ... A to jsem vlastně ještě měla půst ... Taky jsme se spolužačkou zachránili žabky, které skočily do mraveniště a mravenci je chtěli sežrat :-( Vytáhli jsme je, obrali z nich mravence a dali je k potoku :-)
Pak jsem jela domů, bylo asi pět, po cestě už jsem tedy usnula a cítila se slabě, měla jsem obrovskou žízeň ... Doma jsem si tedy udělala pomerančovou šťávu z vychlazených pomerančů ... Byla jako balzám pro tělo i duši ... Hned po mě přišla i mamka, taky jsem jí šťávu udělala, do lahvičky ještě tátovi, tam jsem mixla navíc jahody (jeho oblíbené) ... No a jela jsem k němu do práce ... Mamina jela do parku bruslit, že pak přijdu za ní ... S tátou jsme šli běhat k řece, pak jsme si pochutnávali, on na smootie a já na sladkém ananasu a hlávkovém salátu, který jsem si koupila v bile (9,90,-), ale byl opravdu obrovský, čerstvý a křupavý ... Pak jsem jela za mámou ... Jé, jak mi ty brusle chyběly ... Byla to krása, měla jsem tolik energie, že jsem se nechtěla zastavit, ten vzduch a to slunce :D 
Pak jsme tedy jeli domů ... Šli jsme se ještě projít se psem a já šla brzy spát, aby už bylo zase ráno a já mohla jít ven :-) A hlavně mi nešel internet :lol: 

Včera: do 17h hladovění (hlad nebyl vůbec)

- 0,7l pomerančovky
- sladký ananas
- veliká hlávka salátu
- 3 bio pomeranče
- 60g kešu (poslední zbytky, které by mě mohly dráždit)

Cítím se krásně, šťastně a už musím končit, ptáčkové a slunce mě volá ... Musím jít vzbudit mamku, ještě spí :lol: Dnes máme v plánu jet se podívat do Všerub (na naše budoucí bydliště), brusle, posilovna, sauna ... Táta byl ráno v Lidlu a koupil kila úžasného vína a jahod ... K obědu mám připravené mango a hrušky ... Juchůůůů...

Život je tak krásný (:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat