středa 22. dubna 2009

Ani já nejsem dokonalá

Včera jsem po škole jela domů, jen pro věci a jela za tátou do práce ... Šli jsme běhat ... Včera jsme měli OV2 a vyšlo nám to úplně přesně na hodinku ... Ještě jsem si napořídila na běhání kraťasy a pořád běhám v dlouhých kalhotech ... Včera odpoledne sluníčko už silně hřálo, takže mi bylo docela horko ... Ale jinak jsme si běh užili parádně ... Podél řeky, pak polem, kousek přes město, kolem parku, až jsme se vrátili tam odkud jsme vyběhli ... Běhá se nám spolu dobře ... když jsem si pak dala u táty studenou spršku a opojená endorfíny si sedla s ananasem na balkon, tak mi bylo blaženě :)
     Dlouho jsem se ale nezdržela, protože jsem zase byla domluvená s kamarádkou, se kterou jsem se dlouho neviděla ... Dřív jsme byli dobré přítelkyně, ale od té doby, co si našla přítele, tak jsme se nějak přestali vídat ... Měla jsem z toho takové smíšené pocity a přesto, že jsem se na ní moc těšila, jsem měla obavu, jestli si budeme mít co říct ... Nakonec to dopadlo tak, že jsme si skákali do řeči a nevěděli co dřív říkat ... Tolik jsme toho spolu zameškali ... Když jsme se loučili, řekli jsme si, jak jsme obě za to setkání rády a že se budeme zase vídat ... Bylo to moc hezké :)Je krásné si s někým rozumět, mít ho rád a vědět, že má rád i on jeho...
      Každé úterý chodí mamina se svým přítelem na zpívanou a mělo tomu tak být i včera ... Když jsem přišla domů, akorát se vypravovala a on jí volal ... Že prý přijde i se svojí dcerou, tak ať vezmě i mě ... Řekla jsem, že půjdu ráda....
     Hezky vesele hráli, všichni jsme se bavili a já měla hlad, tak že si dám nějaký salát ... Řekla jsem si, že jednou můžu udělat výjimku a dám si prostě na co budu mít chuť ... Prostě jsem to tak v tu chvíli cítila a nebylo to jako dříve, když jsem ulítla ve strasu a byla to až jistá forma trestání se doprovázená výčitkami, lítosti a pocity nenávisti :( Teď jsem si to chtěla dát prostě jen tak, chtěla jsem si i dokázat, že jsem v pohodě a nejsem posedlá svými zásadami ... 
     Dala jsem si 250g mexického salátu (rajčata, okurka, paprika, kukuřice, fazole, chilli, trošíčka smetany) a místo kuřecího masa jsem si řekla krabí tyčinky ... Bylo to na listech salátu ... Snědla jsem to v klidu, s chutí, s dobrým pocitem ... No a nakonec ten večer padli ještě bramborové lupínky a kukuřičný toust ... 
     Přemýšlela jsem, jestli to sem napíšu nebo ne, ale nepíšu sem někomu nebo pro někoho, ale sama pro sebe a když už jsem něco takového udělala, tak proč se za to stydět, proč bych měla lhát ? Chci to přiznat tak jak to je ... Ani já nejsem dokonalá a navíc jsem se tak sama vědomě rozhodla ... Musím říct, že mi to chutnalo, ale určitě to nemění nic na tom, že chci žít na ovoci ... Miluju jeho lehké vibrace, to jak harmonizuje s mým tělem, jak se po něm cítím povzneseně, jak mám ráda jeho rozmanité chutě, barvy a tvary, jeho sladkost a šťavnatost ... Byla to jen určitá zkouška a musím říct, že jsem za ní vlastně ráda, protože jsem tím něco v sobě překonala ... Překonala jsem ten "strach ze špatného jídla" ... Dokázala jsem to sníst s chutí, v klidu, bez stresu a nepřejíst se ... A jsem ráda, že to dokážu i veřejně přiznat....
    Byl to prostě moc hezký večer se vším všudy...

- půl litru pomerančovky
- 3 loupaná nakrájená jablíčka
- 10 malých banánků
- malý ananas
- litr hroznové šťávy (půl z bílého a půl z růžového)
- 250g mexický salát, brambůrky, půl kukuřicného toustu

2 komentáře:

  1. Winky, problem neni v tom, ze by jsi TED s chuti nemohla snist neco vareneho, problem je v budoucnosti... kdyz si dneska das neco vareneho, zitra nebo pozitri se Ti bude chtit zas... to jedno jidlo v Tobe muze rozhodit tu harmonii, kterou na syrovem jidle dosahujes. Bud to ustojis nebo ne. Vis, uz jsem to za tech 7 let vitarianstvi parkrat zazila a vim, ze jedno nevinne snezeni vareneho jidla muze mit kolikrat dusledky, ze by se jeden divil. Zacina to spatnou naladou, depresema a konci zpatky na zavislosti na varenem nebo s velkym bojem s myslenkama na varenem. Je to neco, co se tezko vysvetluje. Asi si to musi kazdy parkrat zazit (vcetne me). Clovek si mysli, ze on to zvladne, ze on to ma preci vse pod kontrolou... a pak se nestaci divit, jak malo staci a jeho harmonie je pryc... . Jak rikam, muzes to ustat, ale je to drazdeni hada bosou nohou. Jinak musim rict, ze jsi bezvadna. Hodne jsi se do toho obula a je to sakra znat. Jen tak dal :-). Vic Takovych vitarianu! RadkaS

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radus, přesně vím o čem mluvíš a máš úplnou pravdu ... Když si něco dáš, řekneš si no a co, jednou se nic nestane ... Já si sice dokážu říct, že od druhého dne jedu zase ovoce a už se to dlouho (nejlépe nikdy) nestane ... Jenže jedna věc je to nedělat a druhá to tak cítít ... Ta vařenina mi rozhodí trávení, náladu i myšlení ... Ty jedy s člověkem opravdu zamávají i když se to zdálo nevinné ... U mě to pak vede až k pochybám o svém životním stylu ... Děkuji za tvoje slova !

    OdpovědětVymazat