sobota 25. dubna 2009

Chci být zase ovocná princezna

Pár dní jsem nepsala, času bylo málo a hlavně jsem měla špatné nálady a necítila jsem se dobře ... Dolehl na mě účinek denaturované stravy ... Už nikdy víc, udělala jsem hloupost a doufám, že už se konečně ponaučím ... Jeden hloupí úlet mi vzal moje tělo i duši ... Mojí radost, štěstí a najednou jsem se ve svém těle nectila doma ... Už se to ale zlepšuje a je mi zase líp ... Ovoce má blahodárné účinky :) Už se těším, až budu mít zase pocit té nesnesitelné lehkosti bytí ... Povznášející ovocná energie a štěstí ... Až se budu zase zbožňovat a cítit se jako ovocná princezna...
   Včera mi přišel balíček od jednoho milého a hodného chlapce z Brna ... V tom balíčku byl poklad ! Sušeno-mražení duriánci ... 5 paklíčků ... Tak už si na nich s radostí pochutnávám ... To jsem tedy zvědavá, jak dlouho mi vydrží ... Zatím byl plán balíček jednou týdně a zatím je to místo týdně denně :) Když on je tak dobrý, že si nemůžu pomoct ... Samozřejmě čerstvý je čerstvý, ale i tenhle mě krásně uspokojí ... Vždyčky si ho dám na chvilku do ledničky namočit, aby nebyl křupavý ale krémovoučký, ale většinou to nevydržm déle jak třičtvrtě hodinky :lol: Zrovna teď  jsem se nechala unášet jeho kouzly a pohádkovou chutí ... Čerstvý mají v Globusu teď skoro pořád ... Jak celý tak balený, ale nepřijde mi hezký ... Nemyslím, že by byl uvnitř sladký a krémový ... Spíš tvrdý a suchý...
     S Páťou spolu od včerejška zase kamarádíme :) Jsem tomu moc ráda, jelikož se mi stýskalo po spřízněné duši se kterou bych sdílela existenci na tomhle krásném prosluněném světě ... Došlo jen k nedorozumění v našem vztahu, v jeho pochybách o mém citu k němu ... Už jsme si ale vše vyříkali a možná to i náš vztah upevnilo ...
    Včera večer jsme spolu byli na zpívané přítele mojí maminky ... Ta tam byla samozřejmě taky i její a moje kamarádka  a skoro druhá maminka Jarka ... Bylo tam spoustu lidí, krásně hráli a hlavně byla obrovská sranda ... Všichni jsme se za břicho popadali až do dvou hodin v noci :) Pak jsme si zavolali taxíka a jeli jsme k nám domů ... Páťa i Jarka tu spali...
    Ráno jsem se proudila v 7 hodin a cítila jsem se nějak divně ... Tak jsem nechala chlapce mému srdci milého spinkat a šla se trochu proběhnout na vzduch ... Už časně ráno bylo nádherně - teploučko a slunečno ... Nebe azurové bez mráčku a vzduch příjemný s nasládlou vůní ... I přes krásné počasí se mi ale hezky neběželo ... Nedoběhla jsem moc daleko, jelikož mám bolavou nohu ... Ani nevím z čeho ... Zpátky jsem už jen šla, resp. dokulhala ... Na louce jsem si lehla do trávy, mezi jetel a pampelišky ... Jak krásné ta travička voněla ... Jen jsem koukala na to krásné nebe jako šmoulinka a zasnila se ... Pak jsem na chvilku zavřela oči a čerpala tu nádhernou přírodní energiii z matičky Země ... bylo mi blaženě ... Chvíli jsem si užívala téhle pohodičky a pak jsem vyrazila zpátky domů za svými milovanými ... Páťa se akorát probíral ... Chvíli jsme se ještě váleli a povídali a on pak jel domů a já na brigádu ... Jen na 3 a půl hoďky na majáles ... A byla jsem hlavně venku, tak mi to ani nějak nevadilo ... 
     Když jsem se vrátila, jela jsem já a moje maminky do Globusu ... Ony měli hlad a já taky tak jsme si sedli do bufetu ... Já si koupila bio kiwi a banány a papala u stolu s nimi... Pak jsme se šli válet na chvilku na palouček k rybníku ... Já si kreslila a povídali jsme si, zatím co nám sluníčko hřalo do zad... Začala jsem teď zase víc kreslit a číst, obojí mě uklidňuje...
    No a teď jsme doma, vypravíme se a jdeme zase na zpívanou :) Jsme holt noční ptáci :D Ale už se moc těším !

- 2 jablíkča
- dva mini pomeranče
- kilo kiwi
- 3 banány
- 100g duriánka

Žádné komentáře:

Okomentovat