čtvrtek 9. dubna 2009

Ó ty sladké šťavnaté mičudy :-)


 Už se moc těším na sladké šťavnaté melouny, už je v krámech mají ve větším množství, ale já pořád čekám na ty správné kousky ... V létě je budu jíst nejvíc ... Pamatuju si, když jsem byla malá, jak jsem zbožňovala růžový vodní meloun ... Buď mi ho taťka nakrájel na kostičky a já ho napichovala z talíře vidličkou a nebo mi ho jen rozpůlil a já ho dlaba lžící, že jsem tu sladkou šťávu měli i v botách a za ušima :D A pak jsem celá lepila a musela jsem do vany ... Jé, to jsem na tom létě milovala ! A už se na to těším i teď, stejně jako tenkrát jako malá holčička...
    Kromě vodního mi chutnají i všechny ostatní mělouny, ale mezi mé favority patří Cantaloupe a Piel de sapo ... Samozřejmě krásně zralé, sladké a vychlazené ... Nejkrásnější je meloun konzumovat ve dvou ... Rozpůlit, vzít dvě lžíce a s chutí dlabat :D



Žádné komentáře:

Okomentovat