úterý 7. dubna 2009

Jarní odpoledne s koníky

Všude je zeleno, sluníčko svítí ze všech sil, takže jsem maximálně spokojená :) Včera jsem přišla ze školy a udělala jsem si obrovskou mísu nakrájeného banánu s božsky sladkými jahodami, mňam ... Pak přijela máma a jeli jsme na statek ... Včera jsme byli poprvé čistit venku, taky jsme přijeli pozdě, kdybychom přijeli dřív, mohli jsme se jet i projet, ale koně už byli odsedlaní, tak snad příště :wink: ... Trošku jsem se ale bála, být mezi šesti koni ve výběhu, pořád jsem si ještě nezvykla, ale až na některého z nich sednu, tak to teprv přijde ... Sice se budu bát, ale na druhou stranu se na to těším i když to lehké nebude, budu se muset překonat a bude to zase další zkouška ... Stojí to ale za to, obdivuji tyhle emocionální zvířata, mají tak čistou duši...

Když jsme jeli domů, zastavili jsme se ještě v Kauflandu a udělala jsem si doma salátek z rajčat, špenátu, hlávkáče a avokáda a pak šla spinkat...

- 0,75l pomerančovo-celerovky
- hromada jahod s banánem (6 banánů, kilo jahod :oops:
- 3 super velká super sladká jablka
- něco růžového vína
- 3 rajčata, hlávkáč, špenát, avokádo


Všichni spolu spokojeně
Mám je ráda

Falko, Pája, Salome 

Žádné komentáře:

Okomentovat