středa 15. dubna 2009

Moji milovaní koníci

Na dnešním dni bylo spoustu krásného, ale také přinesl jedno velké zklamání...
Ve škole jsem vypila hroznovou šťávu, výbornou, ale zjistila jsem, že když ji nepiju opravdu po malých doušcích, tak mě z ní bolí žaludek, je opravdu silná, ale výborná !
    Bylo krásně, krásně, krásně ! :) Vzala jsem si dnes letní tílko a sukni, sluníčko hřálo na plný plyn a já byla na vrcholu spokojenosti ... Nechápu, jak si někdo může stěžovat ... Slyšela jsem dnes lidi v autobude říkat, jaké je úděsné vedro, už aby byla zase zima ... Co to říkají ? Já bych si klidně ještě přitopila :)
    A taky že jsem si přitopit byla ... Po příjezdu do Plzně jsem šla na solárko, chytit trochu bronzu ... Už jsem se nemohla dočkat domů, až si s mamkou uděláme pohodičku a pustíme se do duriánka ... Vyzvedla jsem jí v práci a jeli jsme domů...
   Nebyl vůbec dobrý :( Bez barvy, skoro nevoněl a neměl tu výraznou chuť, dokonce i ta krémovitost mu chyběla ... Připadala jsem si jako malé dítě, kterému k Vánocům slíbili spoustu krásných hraček a pod stromečkem našlo jen pletené ponožky :( Opravdu mě to rezesmutnělo ... Chodím na brigády a na takový durian si vydělám skoro za dva dny a pak to takhle dopadne ... nejde ale o ty peníze, spíš o to zklamání ... Ten můj první byl zrovna tak dokonalý, že mě jen navnadil ... Ale jsem ráda, že zrovna ten první byl takový a neodradil mě ... Jinak bych asi nepoznala to úžasné omamné kouzlo durianu ... Už ho asi nekoupím ... Budu se muset spokojit s namočeným sušeným ... Sice ten není tak krémovitý, ale má tu úžasnou chuť a vůni :) A tak přečkám, než si ho budu vychutnávat v Thajsku :) nebo minimálně až bude sezóna a i k nám přivezou nějaké pěkné kousky ... Špatné je asi to, že já pěkný duriánek moc nepoznám ... U toho prvního to bylo jasné - krásně vypadal i voněl, ale u těch dalších jsem nedokázala poznat, jaké jsou uvnitř...
     Pak jsme jeli na statek za koníky ... Na ty jsem se už od rána taky strašně těšila a ty mě rozhodně nezklamali ! Když jsem přijela, šla jsem se s nimi radostně přivítat do výběhu a pak je čistit ... občas mě trošku zlobí, ale už se nebojím ... Pak jsem šla jezdit, jen vodění ve výběhu a trošku klus ... Poprvé tento rok a podruhé v mém životě vůbec ... Není to žádná sranda se udržet ... Ale věřím, že se to bude zlepšovat, opravdu si přeju se to naučit ... Koní se nebojím, věřím jim, jsou to krásné čisté duše ... Jsem v jejich blízkosti šťastná...
    Když jsme přijeli s mamkou domů, udělala jsem jí salát a sama jsem si oloupala rajčátka, která jsem si namáčela do kašičky z rozmačkaného avokáda ... Byla to mňamka, ale jelikož jsem měla velké oči a nandala jsem si moc, asi jsem to nedojedla...
    Zítra chci jít běhat, uvidím, jestli vstanu ráno a nebo to nechám na odpoledne ... Teď už jdu ale spát..

Tak krásnou hvězdičkvou noc všem ! 

- 0,75 hroznové šťávy
- 3 banány
- trochu durianu
- 8 malých pomerančíků
- půl kila loupaných rajčat s kašičkou z dvou a půl avokáda

Žádné komentáře:

Okomentovat