úterý 7. dubna 2009

Dnes když jsem šla ráno do školy bylo ještě chladno ... Během dopoledne ale opět sluníčko nezklamalo a začalo pálit ... Měla jsem už brzy docela hlad, tak jsem si vypila už v 9 svojí šťávu, co jsem si do školy připravila a dopoledne jsem ještě snědla sladké jablko a dvě hrušky ... Po příjezdu domů jsem vytáhla Healthy juicer, přimontovala ho ke stolu a odšťavnila spoustu sladkého nektaru s růžových i bílých hroznů, mňam ta byla sladká !:) A to jsem si myslela, jak je víno dokonalý plod, že je škoda ho nejíst celistvé, teď už chápu to kouzlo ... Pak jsem se byla projít se psem, sluníčko mě hřálo do ramen ... Chvíli jsem seděla na lavičce a čerpala solární energii :)
Po příchodu domů jsem si trochu zacvičila v ritmu hudby, slupla 4 ultrazralé sladké banány a pak přišel táta ... Převlíkly jsme se do sportovního a šli běhat ... Byla to krása, slunce akorát zapadalo ... Dali jsme si nový okruh, cca 14km, přes les, pole a vesničky, krása ! Cítila jsem se po tom skvěle jako vždy ... Doma jsem se osprchovala a udělala si ještě mísu nakrájených keříkových rajčátek, se špenátem, hlávkáčem, avokádem a čerstvými bylinkami ... Jak mi to po tom běhu přišlo vhod :) 
Zítra mám školu jen do půl 12 a pak prázdniny :-) Snad bude pořád takhle hezky ... Dala bych si durian !:)

- 0,75l pomerančovo-celerovky
- jablko (velké rudé sladké)
- 2 hrušky
- 300g hroznů, 3 poháry šťávy z nich
- 4 zralé banány
- miska nakrájeného rajčátka, hlávkáče, špenátu, avokáda s čerstvými bylinkami

Teď už jdu ale spát, ať jsem zítra čilá, tak dobrou noc !

Žádné komentáře:

Okomentovat