neděle 12. dubna 2009

Sluníčko na zámku

Co den, to nový zážitek, štěstí a radost :) ... Sice jsem se dnes nepohodla s mámou, ale zase to bude dobré ... Občas si trošku prostě lezeme na nervy :? I když dnes to byla docela ostrá výměna názorů a pak jsem i plakala, ale proto, že mě to mrzelo, že na sebe dokážeme být tak zlé ... 
    ale jelikož jsem utekla ven, kde bylo krásně, teploučko a vlídno a přijel za mnou kamarád, tak mi bylo hned líp ... S ním nemůže být člověk smutný :) Táta nám půjčil auto (koukala jsem jako blázen) a jeli jsme na zámek Kozel, kde jsme se při západu procházeli zámeckými zahradami, byla to prostě krása :) Povídali jsme si, blbnuli a bylo nám dobře ... Pak za námi ještě přijela jeho kamarádka s přítelem a jeli jsme společně na hrad Radyni ... Už byla tma, ale hrad byl osvícený reflektory, tak to bylo hezké ... Na kopci foukal vítr a už bylo docela chladno, tak jsme jeli zpět, hlavně táta čekal v práci, aby jsme mu auto vrátili (asi trnul :) ) ... Po cestě jsme se ještě zastavili v Hypernově, protože můj žaludek řval hlady :lol:
    Dnes jsem spapala celý sladký ananas, vypila hektolitry pomerančovky a banánů taky nebylo málo :-) 
     Sním o krémovém durianu, dnes jsem viděla úžasný u nás v globusu :-((( Je tak hrozné muset odejít bez nej ... Asi si zítra od někoho půjčím nebo nevím :lol:

- 0,5l pomerančovo-celerovky
- sladký ananášek
- kolem dvou litrů pomerančovky
- 9 banánů
-  2 jablíčka








3 komentáře:

  1. k.winky, je mi lito, ze se obcas s mamkou pohadate, bude to asi nakonec nejlepsi reseni, vybehnout na slunicko a uzit si hezky den s kamarady. a resit problem az po vychladnuti hlav. zamek kozel znam, je tam krasne, ale uz jsem tam hooodne dlouho nebyla. je to parada ze jsi mela hezky a ovocny den.

    pravidelne si u tebe ctu a moc se mi tu libi jsi sikulka, a fotky jsou moc bezva. dik. dik. dik. jsem rada ze ti ovoce tak svedci, slusi ti to.

    preju ti ovocnou pohodicku
    ovocna kvetinka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    No teda, takových náhod najednou, 12. dubna jsem byla zhruba ve stejný čas jak na Kozlu, tak v Olympii na nákupu ovoce (předpokládám, že jsi byla v HN v Olympii:o))) Čtu Tvůj blog pravidelně, pokouším se přejít též na frutariánství a obě dvě s Květou jste mou inspirací. Kozel je magické místo, chodím se tam toulat od mala...je zvláštní, jak se tam sešly naše cesty, aniž bychom o tom měli páru:o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, to je milé, číst ... Je to opravdu "náhoda" ... Ale já na náhody nevěřím :-) Ano byla jsem v Hypernově v Olympii, bylo to při cestě ... A ty jsi z Plzně ? Je super, že se snažíš jíst zdravě a jíš hodně ovoce, přeji hodně úspěchu !! měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat