pondělí 27. dubna 2009

Včerejšek byl pro mě velice významným dnem i když se z počátků zdál být všední a přes den jsem se jen tak plácala ...
    Vzbudila jsem se celkem dlouho, asi kolem 10h, dospávala jsem to páteční flámování :)Jarka akorát vstávala taky a prali jsme se o koupelnu .... Mamina byla na burze ... Když jsme se obě osprchovali, sedeli jsme v kuchyni, povídali jsme a vegetili ... V poledne jsme dostali hlad, tak jsme se šli projít do Globusu ... Jarka na polévku a salát, já si koupila banánky ... Když jsme se napapali vrátili jsme se domů, mamina už byla doma taky ... Svítilo sluníčko a bylou teploučko i když foukal vítr ... Pak nám přišla návštěva, hráli jsme karty a byla sranda :)
    Pak mi k večeru volal Pátík, tak jsme šli ven, byla jsem skoro celý den doma, tak jsem byla ráda, že jdu na vzduch ... Procházeli jsme se, pomalu se už stmívalo a foukal teplý jemný vítr ... Naše debata se stala zase hlubokou ... nebylo nic, jen tenhle večer, my dva a naše myšlenky ... Svěřil se mi se spoustou věcí, dokonce i plakal ... Bylo to silné a intenzivní a já si zase uvědomila, jak je pro mě tenhle člověk důležitý a jak jsou si naše srdce a duše blízko ... Hřeje mě ta Láska, co cítím v srdci, ta Láska k jeho osobě ... hřeje mě a pohání a já vím, že můj život má smysl už je proto, že jsem tu pro něj ... Povídali jsme si takhle dlouho do noci a vm, že mi to zase hodně dalo a ještě víc nás to semknulo ... Těší mě jeho existnce, dělá můj život důležitéjším a zajímavějším...
    Spát jsem šla asi v jednu po tom, co jsme se rozloučili...
    Právě jedu do školy, byla jsem  na chirurgii, o tom ale napíšu později ... Dnes jedu na koníčky, moje nejkrásnější miláčky ....
   Jinak ovocem se láduju pořád a ráda :)

Všechno je prostě tak krásný !

- Litr pomerančovky
- 3 jablíčka
- 5 banánků
- mísa salátku - loupaná rajčata, okurky, chilli, raw olivky, citronová šťáva, pažitka
- avokádo

Žádné komentáře:

Okomentovat