středa 8. dubna 2009

Když to ovoce je tak dobrý

Dneska jsem se pěkně přecpala ... Když ono je to ovoce tak dobrý, že si nemůžu pomoct :)

Ve škole už ráno jsem vypila třičtvrtě litru hroznové šťávy, po příchodu domů jsem si udělala mísu nakrájených jahod s banány ... Pak v průběhu odpoledne jsem ještě jedla banány ... Pak pár lusků sladkého hrášku po cestě z krámu ... V 7 k večeři mísu loupaných krájených rajčat, hlávkáč, špenát avokádo, s citrónovou šťávou, bylinkovou solí a dvěma listy bazaliky, mňam :) No a teď mě ještě zlákal banán a hruška ... Asi prasknu :)
    Od rána mě pálí nosohltan a v krku, tak jsem ráno i odpoledne kloktala urinu a proplachovala si nos ... Je to už lepší, ale z čeho to mám netuším...
   Jinak dneska se nic zvláštního nedělo, ale bylo hezky ... Od zítra mám prázdniny, asi pojedu k babi... 

- 0,75l hroznové šťávy
- kilo jahod
- 9 banánů
- 7 lusků hrášku
- kilo rajčat, hlávkáč, špenát, avokádo (bylinková sůl, citrónová šťáva, bazalka)
- hruška

Žádné komentáře:

Okomentovat