úterý 14. dubna 2009

Těším se na duriánek

Ráno jsem samozřejmě zaspala, jak jinak, když už večer jsem si to tak postavila v hlavě ... Když jsem se porbudila, venku bylo světlo a já zjistila, kolik už je hodin, vystřelila jsem s postele jak namydlený blesk ! Jen jsem se rychle oblékla, vymačkala si šťávu s pomerančů do lahvičky, čapla věci a běžela na autobus, měla jsem to akorát ...
    Docela mi to dnes i ve škole uteklo ... Po škole jsem si koupila u vietnamců naproti zastávce jablíčko a snědla si ho v autobuse ... Po příjezdu do Plzně jsem zamířila rovnou do alberta, kde jsem si koupila banány a krásná měkká máslová avokáda ... Doma jsem chvíli brouzdala po internetu a měla jsem hned lepší náladu, když jsem viděla, že mi píše drahá Květuška :-) Zase jsem si ráda početla na jejím i Mangovu blogu, jsou pro mě oba velkou inspirací, motivací a potěšením ... Navíc mi pomáhají ve zdokonalování mojí angličtiny ... Ten jazyk se mi moc líbí, ale ve škole mi nejde, nemám k němu vztah, ty články v učebnicích mě nazajímají ... Zato život ve slunečné Austrálii, v obklopení duriany a spoustě dalšího krásného voňavého ovoce, to je radost číst ... Zvlášť když to píšou takové milé láskyplné dušičky jako oni dva ... Jsem moc vděčná, že mě moje životní cesta zavedla i k nim ... I když se to zdá nevýznamné, tak mě hodně nasměrovali na mojí cestě vzhůru ...
     Po cestě od autobusu jsem se potkala s Páťou, i ta malá chvilička, co jsem ho viděla a prohodila s ním pár vět mi udělala radost, ráda ho pořád vidím...
    Když jsem přišla domů, našla jsem v ledničce ještě zbytek salátu a rajčat od večeře a ve žravosti jsem na to kydla sojový dressing, co jsem tam našla ... V první chvíli mi to chutnalo, ale potom mi už moc hezky nebylo ... Tělo s tím moc nesympatizovalo a celé odpoledne jsem se cítila zaplácnutě :? Takové experimenty už raději ne ! Moje milované něžné sladké ovoce mi stačí, vyhovuje a je nám spolu dobře :) Ani ty saláty mi moc nejedou, jím je spíš tak že vím, že bych asi měla, kvůli alkalizování a chlorofilu, ale je to spíš z rozumu než chuti ... V salátu vypadají i hezky, ale vždycky nejdřív vyjím právě to zelené, aby mi pak zůstal ten zbytek,  který si můžu samostatně vychtnat...
    Asi ve 4 hodiny jsem se oblékla a vyrazila běhat ... Měla jsem dlouhé kalhoty a sluníčko na mě upřeně posílalo své hřejivé paprsky, až jsem se z toho pěkně spotila :) Dnes jsem měla krátký rychlý běh, po malé pauze, co jsem byla oslabená jarním detoxem ... Ale už je mi celkem hej a zaběhala jsem si hezky ... Cítím se vždy moc dobře a zaručeně mi zvedne náladu ten pobyt v přírodě, v lesíku, kde zpívají ptáčkové a voní jehličí ... 
     Moje trasa končí u Globusu, tak jsem toho využila ... Měla jsem velkou žízeň a doma se nějak tenčily zásoby ovoce ... Koupila jsem si sladké banány, rajčata, malý kousek vodního melounu (už dlouho si na něj dělám chutě a celý je zatím ještě moc drahý), košík kiwi a víno na šťávu ... Hroznové víno byl vždycky můj favorit, mám moc ráda jeho chuť a i ty odrůdy jsou rozmanité, některé je růžové sladké jako med, druhé zase zelené osvěživě kyselejší, třetí skro černé s natpklým podtónem ... A vždy osvěží, dodá spoustu energie a dobré nálady :) Měla jsem vždy ráda otrhávat kuličky a chroupat, ale poslední dobou ho spíš odšťavním na ručním odšťavňovaci, kde mi zůstane šťávička a dužina bez šlupky a pecek, které jsou na můj žaludek poslední dobou už moc těžké ...
    Vesele jsem si to doťapkala domů ... Za chvilku přišla mamina z práce ... Už se spolu zase normálně bavíme, jsem ráda :) udělala jsem si odvar z čerstvých mladých kopřiv, co táta natrhl u řeky a v tom jsem se vykoupala, jůů :) To byl krásný relax...
    Teď už si jen tak lebedím, možná se půjdu ještě trochu vyvětrat ven a pak spát, dnes už dřív...
Celý dům nám voní duriánkem, nechápu, jak to někomu může smrdět, já si v tom přímo lebedím ! Kéž by to tady tak něžně a sladce vonělo pořád ... Celý den se mi dnes vyhříval na balkoně na sluníčku ... Objevila jsem na něm už i malou prasklinku, zítra půjde na porážku :D:P Už se na něj s maminou nemůžeme dočkat, ale já víc ... Ona to neprožívá jako já ... Když jde o durian, tak jsem jak malé dítě...

- 1,5l pomerančovky (jeden pohár i s troškou celerové)
- 2 jablíčka
- mistička salátu, rajčátko a sojový dressing
- kousek malého vodního melounu
- 8 banánů
    
Durian se vyhřívá na sluníčku


 moje bylinková "zahrádka" :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat