pondělí 6. dubna 2009

Zamilovaná do Duriánka

Tak už konečně píšu ... Včera byl úžasný duriánkový slunný den :D  Vzbudila jsem maminku, udělali jsme si šťávičku a šla jsem se psem ... Cestou jsem natrhala mladé pampeliškové listy a mladé kopřivy ... Pak jsme se vypravili a jeli jsme do Všerub, podívat se na naše nové bydliště ... Jak jsem vystoupila z auta, rozběhla jsem se do pole vstříc sluníčku a té nádheře ... Lehla jsem si do trávy a kochala se výhledem na okolí, je tam opravdu krásně, laskavá energie... Mamka došla za mnou a spolu jsme tam tak leželi, nahřívali se sluníčkem, povídali si a plánovali, jak si tam vybudujem krásný domov... Po cestě zpátky u silnice nějací chlapíci prodávali víno, hrušky a jablíčka ... Jablka krásná rudá obrovská ... Tak jsme jich pár koupili... Po cestě mě napadlo, že bychom se mohli zastavit v Globusu, okolo kterého jsme jeli, prostě mě to bezprostředně napadlo, jestli by tam nemohli mít durian ... Byl tam ! Smál se tam na mě, tříkilový pichlavý chlapík ... Začala jsem vyvádět a dělat ostudu na celý Globus :D Byl krásný, poprvé na živo jsem viděla durian ! Bez rozmýšlení jsem ho čapla a hrdě si ho nesla k pokladně, ale jak píchal :-)Celou cestu v autě, jsem ho držela v náručí a povídala si s ním ... Máma se mi smála a nechápala, že jsem prostě zamilovaná ...  Doma jsem chvíli přemýšlela, jak do něj, ale nakonec jsem se do něj s máminou pomocí dostala ... Byl nádherně zralý a žlutý, až oči přecházely ... Vzala jsem kousek té žluté vaty mezi prsty, až se rozplývala, dala ho do úst a nekecám, skoro jsem omdlela !!! Bože, tohle se ničemu nevyrovná, jakto že jsem něco tak dokonalého neobjevila už dřív ???? Vzali jsme ho s mamkou ke stolu a nechali se unášet durianovým opojením ... Vůbec nesmrděl, nádherně voněl ... Byli jsme obě v sedmém nebi, mamka říkala, že je na mě úžasný pohled, jak si ho vychutnávám a jak jsem šťastná a obě jsme se smáli :-) Kéž by těch komůrek měl víc :-( I té slupky mi bylo líto, jak byla krásná ... Klidně bych ho ale zvládla sama :D  Pak opojeny durianovým kouzlem, nabity sluníčkem jsme jeli do parku bruslit, bylo tu spoustu lidí a my jezdili, jezdili a povídali si... Pak na chvilku posilovna a jeli jsme ještě do hypernovi koupit rajčátka a avokáda ... Doma jsme si udělali výborný salát (já ho udělala :-)) mamka v něm měla ještě navíc olivy, papriku a klíčky... Pak na osmou jsme jeli do sauny, kterou jsme měli už objednanou ... Byl to krásný relax, krev jsem měla tak rozprouděnou, až se mi točila hlava :-) Pak za mnou přijel kamarád na kole, povídali jsme si a nakonec jsem řekla, aby tu tedy zůstal, tak jsme si ustlali, chvíli ještě povídali a on mezi řečí usnul ... Tak jsem mu dala pusu na čelo a šla taky spát ... A už ví, že jsem vitoušek a docela to vzal, už si z toho dělá i srandu ... Když mi třeba říká, že má hlad a já mu přinesu oříšky nebo banán :lol: Ze prý kdyby se mnou měl žít a jíst ovoce zeleninu a oříšky, tak by vážil dvacet kilo i s postelí a máma by ho nepoznala ... Tak jsem opáčila, jak by byl ale zdraví :-) ... Mamina šla ráno na blešák, příští týden už půjdu taky :-) Teď jdem opět bruslit, už se moc těším :-) Ať žije božský durian, chci si ho teď dopřávat aspoň jednou týdně, jinak bych na něj pořád myslela a smutnila si ... Kéž bych tak mohla žít v Thajsku ... Ale snad na podzim :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat