sobota 11. dubna 2009

Slunečný výlet

Včera jsem už ani nenapsala, protože jsem byla bez nálady ... Asi na mě špatně zapůsobila ta slabost z detoxu ... A taky jsem byla na nákupech a obchoďáky taky nemají nejlepší atmosféru a energii :?
... Ale aspoň jsem si udělala radost a koupila si nové botky na jaro a tričko :) Ale jinak nějaký splín... Náladu jsem si trošku zlepšila večer, když jsme šli na zpívanou maminčina kamaráda, bylo veselo, všichni jsme ypívali a smáli se ... Všichni pili a jedli a já před sebou měla jen neperlivou vodu, která tam stála stejně jen tak symbolicky ... Tak když šel maminčin kamarád pro štamprle, tak mi z kuchyně přinesl jablíčko a jahody a dal mi pusu na tvář :) ... To mě od něj opravdu potěšilo...
    Ale dnešek byl krásný ... Maminčina kamarádka, zároveň tátova sekretářka u nás teď dočasně bydlí, protože se rozešla se svým přítelem a nemá kde být, ale máme se tu teď fajn, aspoň je tu větší sranda, ona je takové střeštiprdlo ... Ráno táta že jede do Ústí nad Labem za zákazníkem, tak vymyslela, že pojedeme s ním a uděláme si výlet ... Já akorát vylézala z pelechu a tak jsem se jen oblékla, učesala a jeli jsme ... Po ceste jsme hráli slovní hry a byla sranda, rychle nám cesta utíkala, kolem příroda a sluníčko ... My holky jsme šli pak na hrad a na procházku, sundala jsem si botky a nechala nožky užívat si kamínků, lesní trávy a teploučkého chodníku ... Bylo to moc hezké odpoledne ... Jelikož jsme ráno rychle vyrazili, tak jsem si s sebou ani nic nevzala, tak jsem přes den nic nejedla ... Hlad jsem ale ani neměla, dobíjela jsem se sluníčkem a dobrou náladou ... Až když pro nás přijel táta a jeli jsme ve 4 hodiny zpátky, tak jsme se zastavili v Globusu, on na oběd a já pro ovoce ... Koupila jsem si hroznové víno a duriánek ! Byl krásný, zralý a na špičce rozšklebený ... Po cestě jsem slupla jen pár kuliček vína a schovala si ho domů na šťávu a v břiše místo na durian ... Už jsem se na něj moc těšila, zvlášť, když jsem celý den nic nejedla ... Doma mě ale čekalo veliké zklamání :( Něksy se stane, že je durian nezralý, ale ten můj byl naopak zralý až moc, chuták v tom Globusu asi ležel dlouho, jak nikdo neví, co je to za poklad a nikdo ho nehtěl ... Myslela jsem, že když je rozprasklý, že bude i hezky zralý, ale byl vyschlý a vůbec ne krémový, pecičky scvrklé ... Měla jsem to hned poznat už jen podle toho že nevoněl :( Ale co se dá dělat ... Nemám s nimi až takovou zkušenost, tak to tolik nepoznám, ale hlavně proto, že je hodně drahý a že jsem se na něj tolik těšila, tak mě to dost mrzelo... Ale stejně jsem ho snědla, měl tu výbornou příchuť, ale s tím mým prvním krasavcem, kterého jsem měla před týdnem, se nedal ani zdaleka srovnávat ... pak jsem si odšťavnila v ručním HJ sladký nektar z hroznů a snědla dvě velká červená jablíčka...
     Doma jsem pomáhala s výrobou nádivky - fuj, teď se peče a smrdí celý dům :?:lol: ... Naštěstí moje přičinění bylo jen otrhávání kopřiv... Nádivku od mamky jsem na Velikonoce zbožňovala, byla jsem schopná jí sníst celý pekáč, je zvláštní, že letos se jí nebudu ládovat jako ostatní, ale opravdu mi to ani nevoní, naopak... 
     Zítra se už možná vrhnu na první ananas, co se mi nahřívají na balkoně, vypadá už docela zrale a sladce :)
     Jinak jarní úklid se už chýlí asi ke konci, rýma ustupuje a cítím se líp ... Kloktám elixír života a proplachuji nos, moc mi to pomáhá ... Jen včera jsem neměla hlasivky a mluvila jsem jak mutující puberťák :lol: 

- pár kuliček vína
- suchý durian
- 0,6 hroznošťávy
- 2 jablíčka




S mamkou si velebíme v lesíku 


trochu jsem blbnula :-)



:-)


Uschlý duriánek :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat