pondělí 27. dubna 2009

Můj tropický domov mě volá

    Naskytla se mi hooodně výhodná nabídka jet za necelé tři týdny do Thajska ... Jak jsem si to přečetla, v tu chvíli jsem věděla, že to je odezva na mojí objednávku do vesmíru ... Není to náhoda, náhody neexistují ... Je to můj sen, veliký sen a ta představa pláží, tropů, tropického ovoce a především DURIÁNKŮ.... Nedokážu si ani představit, že by se tenhle můj sen stal realitou ... Ale jela bych sama ... Vůbec by mi to nevadilo, byl by to pro mě krásný odpočinek od všeho, nedělá mi problém trávit čas sama se sebou a svými myšlenkami ... Navíc co by mi mohlo chybět, když bych byla obklopená touhle nádherou, v zemi durianů a v tropech ? Byla bych ta nejšťastnější ! Jediné co mě trochu zrazuje je obava a malá pochybnost a svojí života schopnosti ... Moje angličtina není žádná sláva, ale na druhou stranu si mysím, že jsem hodně samostatná, rodiče mě tomu odjakživa učili, nikdy mě nevodili za ručičku a vedli mě k tomu, abych se zvládla postarat sama o sebe a zvládnout situace všeho druhu ... Měli mě moc rádi, udělali pro mě co mohli, se vším mi pomohli, ale chtěli, abych dokázala věci sama, abych se naučila komunikovat a jednat s lidmi ... Jsem jim za to vděčná, protože už mockrát se mi to v životě vrátilo, když byla situace, kdy jsem je po ruce neměla a všechno jsem zvládla ... Nic mi ani nezakazují a nikdy tomu tak nebylo, věří mým rozhodnutím a nechávají mi prostor dělat vlasní volby ...
    Od té doby, co jsem se o tom dověděla nedokážu myslet na nic jiného, čtus si články, prohlížím fotky, točí se mi z toho hlava a leze ne mě cestovní horečka ... Byla by to pro mě zase další životní zkouška a hlavně vyplněný sen !

4 komentáře:

  1. Počkej na zimu :D To pojedeme za duriánky všichni, ony se určitě líp jí ve společnosti :) Veri

    OdpovědětVymazat
  2. Se zimou se počítá, ale teď je teď a pro mě je to neuvěřitelné lákadlo ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tak, já myslela buď a nebo ;) (veri)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nakonec to tak dopadlo, ale už nebudu smutná, všechno je tak jak má být ... Teď to nevyšlo, tak o to víc se budu aspoň těšit v zimě :-) A třeba si duriánky užiju i právě s vámi všemi !

    OdpovědětVymazat