úterý 31. března 2009

Unavený banánový den


Dneska jsem měla kritický den ... Ani nevím čím to bylo, když bylo tak krásně, ale už od rána jsem byla jak praštěná ... Bez energie, slabá, podrážděná ... Celé odpoledne jsem měla v plánu se učit a nakonec jsem té únavě podlehla a usnula u toho ... Snad bude zítra líp ... Zítra mám v plánu jít běhat, na koně a večer sraz s trenérem ... Zítra jsem také zkoušená z motýlů a brouků ... Už jdu asi spát, ať jsem tedy zítra čilejší ...  


Dnes:

 - MJ s citronem
 - 0,75l pomerančovky s celerem
 - 3 jablek 
 - 250g cherry rajčat, půl  okurky s koprovou omáčkou
 - 1 avokádo
 - 5 banánů, 3 datle
 - zmrzka (mražený banán, 5 jahod, šťáva z jednoho jablka)
 - 0,2 mražené smootie (mražený banán, šťáva ze 3 pomerančů) 

No coment :-D

  Miluju banány !!


Žádné komentáře:

Okomentovat