čtvrtek 28. května 2009

Poslední dny

Poslední dny byly ve znamení lenošení a povalování :-) Většinou jsem byla s Páťou ... Počasí se střídá z tropů na zimu, což se mi moc nelíbí ... Brala bych pořád ty tropy :-) V pondělí večer jsme byli s maminou a Páťou v herně u kamaráda a hráli ruletu :-) Byla sranda, užili jsme si hezký večer a přišli domů až v půl třetí v noci ... Ráno jsem byla ale už v půl sedmé na nahou a šla jsem se sestrou běhat k řece ... Už ráno bylo veliké horko, sluníčko pálilo, ale my jsme se odradit nenechali... Zítra běžím v 15h tesco běh pro život, jsou to jen 4km, spíš taková symbolika ... Ale ten další týden mě čekají Novohradské hory a půl maraton ... S trenikem to nepřeháním, docela mě to mrzí, ale nějak nezbývá čas a bohužel ani elán ... Ale věřím, že jakmile mi začnou prázdniny, budu chodit často a ráda :-) Ale za to každý den (asi jen dvakrát jsem vynechala) cvičím každé ráno trojici cviků na břicho ... Už asi tři týdny a je to znát ... Včera jsem byla u holiče, po moc dlouhé době ... Nechala jsem si udělat melír a zastříhnout konečky ... Vím, že barvy jsou chemie, ale cítím se teď příjemněji a i vlasy vypadají zdravěji, jsem ráda, že jsem do toho šla, všichni mi to chválí ... Taky jsem si koupila v DM nějakou přírodní kosmetiku od Alverde ... Moc toho normálně krom šamponu nepoužívám, ale dost se mi teď zhoršila pleť, tak jsem si na zkoušku koupila peeling s olejem z meruňkových jader a krém s avokádovým olejem...
     Jinak moje strava je převážně pořád šťávička z vodního melounu, nebo pak taky pomerančová, třeba s rozmixovaným kiwi nebo banánem ... Některé dny mám jenom šťávové někdy večer i pevnou stravu ... Třeba včera jsem měla ještě k melounové a pomerančové s kiwi výborné gazpacho a čoko-avo krém s malinami, obojí to bylo moc dobré :-) Když teď piju ty výborné šťávy, tak se mi zlepšilo trochu trávení, bříško má normální podobu, ale s žaludkem to bohužel ideál není ... Zkouším si teď občas dělat mátový čaj, pamatuju si, že když jsem byla malá, tak mi ho maminka vždycky dělala, když mě bolel žaludek a vždycky mi ulevil....
      O víkendu se možná se ségruškou chystáme na Křivokládsko, kde je sraz vitariánků a jeden z nich slaví narozeniny, mohlo by to být fajn i když se neznáme, ale mám obavu, jaké bude počasí...
      No a v pondělí ráno hurá na vodu ! Jedeme se škorou na vodáka na Berounku až do středy, tak to jsem zvědavá, doufám, že se nám povede počasí, bude to sranda :-)
      Jedna hodná slečna mi slíbila, že mi na veletrhu v Německu koupí spirálové struhadlo na cuketu ... Tak se na to moc těším, že si budu dělat špagetky s dipy třeba z avokáda, mňam :-)
       Už se mi taky stejská po duriánkovi, už skoro ani nevím, jak dobře chutná a jaká jsou jeho kouzla :-( Ale určitě přijde taky ten správný čas...

Žádné komentáře:

Okomentovat