neděle 24. května 2009

Studijní víkend

Tak jsem už jsem na cestě domů z Prahy...
přijeli jsme v pátek večer a ubytovali jsme se v jednom malém skromném hotýlku v Kačerově ... jen takový malý kamrlík s dvěma postelemi a koupelničkou se záchodem, ale nám to stačí, taky jde jen o přespání....
     Když jsme se ubytovali, jeli jsme na Floru, jelikož jsem se dověděla, že se vita stánek na Floře bude rušit, tak jsem si chtěla ještě naposledy něco koupit ... Koupila jsem si sushi a mamina toust ... Kousla jsem si od ní a ona si ode mě vzala dvě rolky ... Byla to mňamka ... Pak jsem si ještě dala bílou čokoládu s lesními plody a snědla jí celou :-) Mamka měla kešu, tak jsem jí taky uzobla a ještě mi koupila kakaový sen, ale ten mi vůbec nechutnal :-/ Měla takovou nepříjemně nakyslou chuť, tak jsem ho mamce nechala... Chutnalo mi to všechno, ale ten povznášející pocit jako znám po ovoci nebo ještě víc po ovocých šťávách nepřišel ... 
     Taky ráno, když jsem se vzbudila, tak jsem to ještě všechno cítila v žaludku a ještě až do odpoledne :-/
     Ráno v sámošce jsem si koupila asi 4kg vodní meloun a velice vtipně v polních podmínkách si z něj udělala šťávu :-D V koupelně ve sprchovém koutě, neměla jsem ani misku, kde bych ho tyčovým mixérem rozpašírovala, tak jsem použila vydlabanou půlku melouna ... Já si prostě umím poradit :-) ale bylo to opravdu akční, růžová a zalepená jsem byla až za ušima ... Ale měla jsem plnou láhev 1,5l plnou nebezkého netaru !
     Tu jsem si vzala do školy, kde jsem jí popíjela celé dopoledne ... Škola mě opravdu baví, probírali jsme základy čínské medicíny, učení o jinu a jangu a o pěti prvcích ... Dává mi to všechno smysl a věřím v to, narozdíl od západní medicíny která je založená jen na chemii a vůbec se nezabívá člověkem jako celkem, nebere v úvahu ducha, pocity a emoce, spíš jako pokusného králíka.... Jediné co mě trochu rozhodilo bylo, že člověka může uvést do rovnováhy přílišná konzumace jinových potravin (nedostatek jangových) , což je syrová strava ... Když je v trávení nedostatek jangu,  tak se spomalý a nefunguje správně ... Poruší se pak sestupná funkce a dochází ke zvracení a nebo zadržování ve střevech, prostě chybí ta dynamičnost, která by to poháněla ... Ani bych tomu nevěřila, kdybych to nepozorovala na sobě ... Samozřejmě že i v syrové stravě se dají najít jangové věci, jako třeba chilli ... A taky záleží na klimatu, ve kterém člověk žije ... A je taky rozdíl, jestli jí člověk potravu studenou a nebo když má třeba teplotu těla ... Nikdy mě nanapadlo se zajímat i touhle stránkou věci, hned jsem si o tom něco našla na internetu http://prirodnivyziva.cz/energie_potravin.htm  ... ještě to musím nějak vstřebat a promyslet ...
     O polední přestávce jsme šli na oběd, našla jsem si hned kousíček ve vestibulu metra fresh bar, kde měli kokteli, šťácičky a saláty ... Dala jsem si tropický koktejl a nechala se unášet :-)
     Odpoledně jsme měli praxi, reflexní terapii plosek nohy ... Taky moc zajímavé ... učili jsme se, kde jsou na chodidle jaké body odpovídající orgánům v těle...
     když jsme v šest hodin skončili, tak jsme jeli znova na Floru ... V Albrtu jsem si koupila ovoce a v hotelu jsem si zase udělala šťácičku, tentokrát z pomerančů, nektarinek, jahod a banánu, mňam :-) Konzistencí to už skoro připomínalo přesnídávku :-)) Seděli jsme ještě chvíli s maminou venku a asi v deset šli spát, byla jsem moc unavená a usnula jako špalek....
    Ráno jsem si zacvičila a šli jsme zase do školy ... Den tam utekl horzně rychle ... Dopoledne jsme pila koktejl z pomerančové šťávy, nektarinek, jahod a banánu a odpoledne asi kolem půl druhé jsem měla 3 malé banány, 5 malých nektarinek a asi o hodinu déle dvě jablíčka....
    Celý víkend bylo nádherně a teplíčko :-)
Dnes až přijedu domů, tak si udělám salátek z plodové zeleniny, co mám ještě doma, aby se mi nezkazila, to by byla škoda ... A zítra zase pokračuju v šťávičkách ... z melounů, které na mě doma čekají ... To bude zase jedna sladká radost, která mi dodá křídla :-)
     S Páťou jsme se neviděli skoro týden :-(
A zítra jdu po hrozné dlouhé době k holiči, tak jsem zvědavá...

Už se zase těším do Pražské školy, ani se mi z Prahy nechce, je to moje milované město a vždy se tam cítím hezky a doma, učení mě moc baví a zajímá...

Život je zajímavý a pořád je co se učit, a to je na něm to nejlepší :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat