úterý 19. května 2009

Přeju si být zdravá

Lidé si ani neuvědomují, jak je zdraví důležitě ... Berou ho jako samozřejmost a neváží si ho ... Přesto, že netrpím ničím vážným doufám že nebudu, už při malých obtížích si uvědomuji, jak je cenné být zdravý a i se tak cítit ... Jakmile člověk jen vypadne z rovnováhy nebo ho zaskočí nějaké zdravotní potíže nemůže si užívat krásných dní, sluníčka, dobrého jídla ani Lásky milovaných lidí...
    Moje trávicí obtíže se každým dnem horší ... Rozhodla jsem se tedy, že si udělám pročišťovací kůru, budu se snažit hezky myslet a budu si přát, abych byla zase zdravá, cítila se lehkce a šťastně...
    Dnes jsem byla celý den na výletě se školou ... Byli jsme ve Františkových lázních, v dvou továrnách na hudební nástroje a na SOOSu ... Navíc bylo krásné počasí, takže se nám výlet vydařil, všude se mi moc líbilo ! Jen kdybych se necítila pořád tak těžce a podrážděně ... Lidé si toho už všímají, jak mám nafouklé břicho a to se snažím ho trochu zatahovat a skrývat, aby to nebylo vidět ... Ale někdy opravdu vypadám, jak v sedmém měsíci těhotenství ... udělala jsem si s sebou šťávičky, od dneška startuji džusový půst a uvidíme jak dlouho u něj vydržím, podle toho, jak se budu cítit ... Za celý den jsem vypila postupně 

1,5l pomerančové 
0,75l pomerančové se 4 rozmixovanými žlutými kiwi) 
0,5l ananasové
0,75 melounové (cantaloupe)

(3,5l)

Nevím, jestli to nebylo moc, pila jsem je už od rána, zítra si udělám ananasovou až přijdu z posilovny, do které jdu s kamarádkou po škole, to bude někdy kolem 16h

Ani když jsem dnes pila jen šťávičky, necítila jsem se líp, snad ještě hůř a břicho nafouklé ještě víc ... Teď večer jsem si tedy udělala klystýr a šlo toho ven opravdu hodně hodně ... Byla to velká úleva, břicho mám furt jako balónek, ale už tak aspoň o polovinu menší ... Budu to teď dělat každý den, snad mi to společně s ovocnými šťávami pomůže ... Moc si přeju, mít zase ten čistý krásný povznášející pocit, užívat si ovoce a být šťastná, abych mohla rozdávat to nadšení a Lásku i svému okolí ... A když si to budu hodně přát, tak se mi to splní !

Žádné komentáře:

Okomentovat