čtvrtek 7. května 2009

Bez Slunce by byl svět tak smutný

Tak jsem zase tady a píšu ... Venku je krásně, slunečno a teploučko, ale mohlo by být klidně i víc :)Posledních pár dní, bylo takových pochmurných - pršelo, byla zima, zataženo... Jak je bez toho sluníčka ten svět smutný ! Ani se člověku nic nechce ... Ani psát ... Ale stejně většinu dnů trávím s mým drahouškem, tak je mi stejně spokojeně ... Čím víc s ním jsem, tím víc si uvědomuji, jak ho mám ráda a jak mě jeho přítomnost v mém životě naplňuje ... Taky chodím cvičit s kamarádkou a začalo nás to spolu bavit, chci zase začít chodit pravidelně ... No a se séruš taky trávím dost času, jsem ráda za to, jak jsi rozumíme ... Ale včera večer, když tu byl Páťa a koukali jsme na film, tak přišla a povídali jsme si všichni v pokoji ... Pak ani nevím, jak to vzniklo, ona měla nějakou střeštěnou náladu a chtěla mě zlochtat, začali jsme se prát ... Ale ze srandy, smáli jsme se a Páťa se nám taky smál ... Váleli jsme se po posteli a přetahovali se :lol: Obě rozcuchané uřícené, měla větší sílu koza jedna, takže jsem to schytala ... No a pak jsem dělala jako naštvanou a oni to nějak nepochopili, že se prý urážím a pohádali jsme se doopravdy :? Ale ne nadlouho :) Sestře jsem vysvětlila, že jsem si dělala srandu a zasmáli jsme se tomu, Páťa na mě byl docela zlej, mě to bylo líto, tak když to viděl, tak toho nechal a za chvíli už jsme si povídali a zase se spolu smáli ... Zůstali jsme pak doma sami jen mi dva, ještě jsme koukali na televizi a pak usnuli ... Ráno jsem mu jen napsala lísteček, dala pusu na tvář a šla do školy...
     Tenhle týden jsem si necíleně dávala takové polopůsty ... V pondělí moje první jídlo byl malý sladký ananas v půl jedné, po dlouhé době se mi povedlo koupit si tak dobrý ananas, mňam :) V úterý to bylo v půl druhé zase ananas, tentokrát půlka velkého, zbytek odšťavený s pomerančem a rozmixovaným kiwi a dnes až ve 4 během hodiny snědena půlka 5ti kilového voního melouna ... Teď jsem dojedla tu druhou půlku, mňam i s pecičkami, nevadí mi ... Byl dobrý a osvěžující, po té první půlce mi byla až zima... 
     Zítra jdu dopoledne zase cvičit a když bude hezky, chtěla bych jít i na brusle, dlouho jsem nebyla ... Stýská se mi po duriánku :( Ale aspoň se na něj budu co nejvíc těšit, až se mi nějaký dostane do spárů :)
     Za koníčky jsem nebyla už přes týden :( Moc mi chybí, ale vždy se nepovedlo počasí, tak snad už příští týden ... 
     Teď jdu chvilku relaxovat, užívat si pohodičky doma s maminou a pak asi přijde Páťa, možná i sestra ... Jsem ráda, že tu svítí sluníčko, jsem bez něj jako bez života, doufám, že ho tohle léto bude ještě mnoho a mnoho a že nám bude dávat prostřednictvím svých paprsků spoustu teplýčka, radosti a Lásky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat