pondělí 18. května 2009

Chci zkvalitnit svoje myšlenky

Tak píšu zase po týdnu ... Nechodila jsem do školy a trávila čas doma, s Páťou nebo jen se svými myšlenkami ... Počasí bylo spíš pochmurné a s ním i moje nálada ... Ale v pátek jsem byla se svojí nejlepší kamarádkou oslavit její úspěšné zkoušky z masáží a kosmetiky, kde jsem jí ten den dělala modela ... Byli jsme u nás v baru, který je propojený s hernou, kde dělá její přítel a zároveň Páťovo kamarád, ten tam byl taky ... Užili jsme si krásný večer, blbnuli, tancovali, povídali a domů dorazili až ráno :-) Takže jsem už ani nespala a šla do práce... Bylo to kruté..
      S chlapcem mého srdce jsme si teď nějak daleko a mě to trápí, i se trochu hádáme..
      Včera jsem shlédla moc pěkný film, dokument ... O myšlenkách lidí a o přístupu k životu ... Zjednoušeně šlo o to, že myšlenky jsou tvůrčí, všechno co je v hlavě se stane, jsme to co myslíme a co myslíme, to tvoříme ... Takže můžeme vlastně dokázat úplně cokoli, získat cokoli, být čímkolv, je to jen v hlavě ... Všechno tohle jsem už věděla, ale bylo to hezky ucelené a pomohlo mi to, zase si to všechno připomenout a uvědomit ... Rozhodla jsem se, že si teď každý den budu zapisovat svoje příní s prosbou o jejich vyplnění a věřit v ně a každý večer až budu usínat, si na ně budu myslet ... Budu se taky víc snažit soustředit na své myšlenky a myslet už jen hezky a láskyplně, pokorně a nesobecky ... Věřím, že můj život se zlepší, že se zlepší moje vztahy, moje zdraví a i další roviny života....
     Poslední dobou se opět zhoršilo moje trávení a i mi to dost kazilo náladu a pohodu ... Snažím se teď každý den sníst aspoň půl hlávky velkého salátu a žvýkám lístky máty ... Je to ale hlavně o té hlavě a tam si to musím srovnat ... Taky jsem si párkrát k večeři do salátu přidala tofu, ne moc, jen pro chuť a sojový dressing ... Měla jsem na to velkou chuť a prostě jsem to tak cítila, i mi to moc chutná, je to v malém množství a není to asi jen tak, že si o to moje tělo řeklo ... Vím že je to teď jen krátkodobé a zase to odezní ... snažila jsem se o soje něco hledat a zjistila jsem, že i dost pomáhá problémům s trávením a srovnání hormonálního systému ... Nevím, jestli to má nějakou souvislost, ale po tom, co jsem jí měla tři dny po sobě se mi po půl roce vrátila menstruace ... Klidná, nebolestivá, myslím že ani moji psychiku nijak negativně neovlivňuje ... Taky v poslední době mám zamilované kiwi, hlavně to žluté a pak velké zelené sladké bio z kauflandu...
     Nožička už přestala bolet, dnes jdu jen na kontrolu k doktoru a jdu vrátil berle, už chci co nejdřív vyběhnout ! Zítra jedem se školou na exkurzi....
     O víkendu nám už s maminou začíná škola, moc se na to těším !! :-) A jsem taky dost zvědavá...

2 komentáře:

  1. k.winky, vyrobky ze sojy jako tofu atd, nejsou syrove a nechapu ze ti delaji dobre. je mozne ze jsi mela nejaky detox, a soja ti ho zastavila, proto je ti lip.

    taky jsi se zminila na vitarianu, ze jis hlavkovej salat, protoze se potrebujes alkalizovat. dokazanou pravdou je, ze vshechno zrale syrove cerstve ovoce je po poziti alkalicke.

    nemuzu si pomoct, ale posledni dobou pises veci o kterych silne pochybuji, nebot se neschoduji se zakony prirody. je to jakobys rikala ze kdyz jsi v saune je ti zima.

    ne vse co se pise o jidle je pravda, a navic v cestine je stale velice malinko nebo zadne kvalitni informace.

    taky se docela divim, ze se ti po trosku sojy vratila menstruace. moc zajimavy.

    nemas to lehky k.winky. kampak se podelo tvoje byvale ovocne nadseni? kde jsou ty casy kdy ti byvalo na ovoci krasne? co se opravdu deje devce zlaty?

    hlavkovy salat je syrovy a ok, kdyz po nem touzis.

    posilam ti slunicko

    OdpovědětVymazat
  2. Květuško, ta soja se mi tam nějak vloudila, ani nevim jak, ale bylo to spíš jednorázově ... Nejsem si jistá, jak by mohla být škodlivá, ale já se po ní necítila jako když jsem někdy snědla něco vařeného ... Názory na stravování se různí a já už se nějak nevyznám, co je správné ... Měla bych poslouchat svoje tělo, ale nějak si teď nerozumíme a docela dost mě to trápí ... Ovoce mi samozřejmě pořád chutná a tvoří největší podíl mého jídelníčku ... Celý den piju sladké šťávy a ovoce, večer jím nesladké ovoce jako papriky, okurky a rajčata, teď jsem tam navíc přidala ještě ty saláty a třikrát tofu ... Cítím se opravdu zahlcená, jím teď hodně a nedělá mi to dobře ... Myslím, že to ale všechno souvisí s tím, že mám nepořádek v životě a pak i ve svém těle ... je pravda, že dřív jsem psala šťastněji, veseleji a taky jsem se tak cítila ... Svobodná, nezávislá ... Teď mě svazují myšlenky a pocity, které mě zatěžují, komplikují mi život ... Chtěla bych se zase vrátit do povznášejících svobodných ovocných stavů ... Vidím, jak to spolu souvisí ... Tak jsem se rozhodla, že si dám džusový fasting, věřím, že mi to pomůže... A ještě k té menstruaci, nevím, jestli to způsobila soja, to mě jen tak napadlo, ale asi je to hloupost ... Děkuji ti, že se o mě zajímáš, těší mě to ... Jsi prostě sluníčko !

    OdpovědětVymazat