čtvrtek 21. května 2009

Kouzelné ovocné šťávy

Tak už třetí den piju zázračné ovocné šťávy ... Sice to není stoprocentní, protože do některých jsem si mixovala kiwi, banán a jahody, včera když jsem byla pryč a bolelo mě břicho od hladu, cítila jsem se slabě a neměla jsem možnost si udělat šťávičku, tak jsem snědla jablko ... Ale poctivě jsem ho rozžvýkala, že by to tak ani sebevýkonější mixér nezvládl :)
      Po prvním dni jsem si večer udělala očistu a nemohla jsem věřit tomu, kolik se toho ze mě dostalo ... Ta úleva byla ale úžasná ! Ráno jsem se probudila s krásně plochým a příjemně prázdným břichem, jako si ho už ani nepamatuju ... Celý den jsem se pak usmívala a připadala jsem si, jako by mi někdo sundal řetěz z nohy ... Celé dopoledne jsem pak nejedla a asi kolem půl 3, když jsem se dostala domů jsem si vypila anasovou šťávičku ... byla sytě žlutá, omamně sladká a lahodná ... Chvilku po mě přišla mamka a jelikkož venku sluníčko pálilo, tak taky dostala chuť na vychlazenou sladkou šťávičku ... Tak jsme si ještě udělali každá pohár melounkovo-galiové ... Zamilovala jsem se už jen do té krásné zeleňoučké barvy ... a když jsem jí ochutnala, skoro jsem nadletěla :) Ale nejkrásnější bylo, jak mě zasytila, osvěžila a povzbudila, aniž bych skoro cítila, že mnou prošla ... Pak jsem jela za mými miláčky koníčky ... Bylo krásně, rozběhla jsem se do výběhu, oni mi už šli naproti a výtali mě :) objímala jsem radostně a s láskou jejich voňavé hřívy ... Pak jsem si chytla Pájinku na vodítko a s pomocí se na ní trochu povozila a zase se naučila nové věci ... Už mi to jde všechno líp, těším se, až budu moct na vyjížďku, ale to chce ještě čas ... Nechápu, jak se jich někdo může bát, já jsem do nich zamilovaná ... I kdybych měla tu nejpochmurnější náladu, jejich přítomnost mi vždy vykouzlí úsměv na tváří, jsou to mý andělě...
     Když jsem přijela domů ještě jsem si udělala pomerančovou šťávu, do prvního pohárku jsem si rozmixovala kiwi a o něco dýl druhý s banánem ... oboja nápoje byli jako nebeský nektar :)
     

- 0,5l ananasové
- 0,5l melounové-galiové
- 0,7l pomerančové se 3 kiwi
- 0,7 pomerančové s banánem

(2,4l)

Dnes jsem si udělala hodně šťáviček do školy a všechny je během dne vypila, po všech jsem se blaženě usmívala :) Doma jsem rozpůlila melounek, co čekal v lednici, byla jsem zvědavá, jaká barva na mě vykoukne, pořád se mi plete galia a cantaloupe, jsou často hodně podobné ... Ale aspoň je to vždycky překvapení ... Oranžová ! Tak to byl cantaloupe ... Panečku, nemohla jsem to vydržet, jak voněl, tak jsem už trošku uždibovala, když jsem šťávičku dělala ... Ta byla ! Měla jsem co dělat, abych neodlétla do oblak ... O něco později jsem rozpůlila veliký vodní meloun, krásný sytě červeno-růžový a přesladce voňavý ... Šťávu z něj jsem dělala poprvé a pochopila jsem, proč se jmenuje vodní ... Vůbec jsem nečekala, že té šťávy z nějbudě tolik ... Z jednoho vykrojeného kusu jsem měla LITR blaženého nektaru ... Mám pocit, že bych už nikdy nic jiného než tahle melounová pitíčka nepotřebovala ... Ale ananasová s pomerančovou jsem taky výborné ... Už mě zase přepadá ovocná zamilovanost a lehkost ... Při klystýru to bylo dnes hodně oranžové vody a zase pak přišla úleva a ještě větší štěstí a blaženost... A taky jsem se pak namazala pusu elixírem života a opláchla si jím vlasy - průhledný, vůbec né žlutý, bez zápachu ... I jsem si lokla a taky chuť neutrální, opravdu připomínající trochu mléko ... 
         Taky jsem si dnes četla nějaké články o aloe vera, chtěla bych si kytičku pořídit domu a dávat si jí do šťáv a mazat na pusu ... A starat se o ní by mi taky dělalo radost :)
        Hlavně jsou teď ty sladké mičudy všudě zlevněné a jde to pořád dolů ... To zase přijdou krásné časy :D Asi jenom šťávové dny zařadím pravidelně a častěji ... Intenzivně mě odlehčují a pročišťují, přijde mi, ještě líp než při půstu ... Půsty mi naopak moc dobře nedělají, jsem slabá, unavená, smutná a bez života ... Navíc se nerada připravuji o to sladké mámení :-) Jéje a za chvíli začnou meruňky, třešně, broskve, jahody, angrešt, rybíz,.... To budu ovocná královna z pořád uleptanou pusu od sladkých ovocných šťáv :)
       Zítra jeden s maminkou do Prahy, už jsem nám tam zařídila ubytování až do neděle a v sobotu a v neděli nám začíná škola přírodní medicíny ... Moc se těším a jsem zvědavá :)
Také o tom po návratu napíšu...

Jou, na světě je blaze :) !!

- 0,5l pomerančové
- 0,5l pomerančové s jahodami
- 0,5l pomerančové se žlutým kiwi
- 0,75l ananasové
- 0,5l melounové-cantaloupové
- 1,5l melounové-vodní

(4,25l) - jéje, to jsem se dnes rozšoupla ... A budu celou noc běhat čůrat jako blázen :lol:

Žádné komentáře:

Okomentovat