sobota 2. května 2009

Na světě je krásně !

Můj drahý milovaný blogu,
stal ses už součástí mého života a cítím se vždy líp, když se ti mohu svěřit se svými myšenkami, pocity a zížitky ... A teď koukám, že už to tu nějak zase vázne a přitom je tolik toho, co psát ... Všechno jen krásné, protože takový můj život je !
     Ve čvrtek jsem byla na brigádě v Globusu, měla jsem docela výčitky, protože jsem propagovala něco proti svému přesvědčení a hlavně proti svému morálnímu hledisku - mlékárnu :( :? Měla jsem opravdu honičku, protože před prodlouženým víkendem a hlavně na májku je v hypermarketech narváno k prasknutí ! Jenže mě takhle práce prostě baví, baví mě něco připravovat, povídat si s lidmi, někdy mě opravdu i pobaví :) je to pro mě milá práce a navíc slušně zaplacená, snad budu příště nabízet něco lepšího než sýry...
     Po práci mě vyzvedli kamarádky a jeli jsme do Hradiště na májku ... Trochu jsem pila, víno ... Nemohla jsem si to odpustit, ale dobře jsem se bavila, byla sranda, smáli jsme se, tancovali jsme, až do noci ! Jen mě mrzelo, že nejsem s Páťou, byl tam taky, ale nevěděl o mě, neozvala jsem se mu, protože jsem na něj byla trošku naštvaná, že se mi neozval dřív on, to jsou ty naše šprajci :)
    Pak mi ale volal, že je ve městě, už sám a že je mu zle, ať pro něj přijedu :lol: No jo, tak jsem ho vyzvedla, ťuňťu a jeli jsme domů, padli do postele a spali....
    Ráno jsme se vzbudili současně v půl 12 !!! :shock: Takhle dlouho jsem nespala ani nepamatuju :lol: Tak jsme se tak povali a poflakovali a vymýšleli, co budeme dělat ... Šla jsem se projít se psem a koupila drahouškovi snídani a sobě velikánský vodní meloun :)
    Když jsme se napapali, ještě jsme se flákali a pak jsme vzali mámi auto, že jí ho půjdem vyčistit, bylo krásně, tak jsme ho vzali na parkoviště a pěkně ho vypucovali, i nás to bavilo ... Pak jsem si šla udělat pár koleček, moc mi to nejde, ale každý se jednou přece učí :) Pak začalo pršet, ale nevadilo nám to, hezky pršelo a jen chvilku ...
    Už byl pomalu večer, máma udělala polívku, tak se Páťa najedl a já taky, svojeho růžového šťavnátho krasavce ... Máma nám zaplatila a zamluvila saunu, za to, že jsme jí umyli autíčko :)Tak jsme se tam na osmou odvezli a mamina jela s námi a jela pak nakoupit...
    Měli jsme to na hodinu dvacet a byla to paráda, on to tak neprožívá jako já, já saunu zbožňuju, vzhledem k tomu, že jsem tropický člověk, tak mi nedělá problém, vydržet tam přes dvacet minut ... Zato pán fňukal, jak mu je tam horko, a všechno pálí :) Tak nemůžu čekat, že každý bude jako já ... No a pak skočit do toho ledového bazénku ... Lehnout si na lehátko, jak brní každý nerv v těle, to uvolnění, tlukovat srdce, čistá mysl.... Miluju ten stav ... Tak jsme si zarelaxovali, odpočinuli, zablbli, popovídali a když jsme odcházeli, bylo nám dobře...
    Páťa si pak neodpustil mekáč, který byl při cestě a koupil i mamině, která pro nás přijela, donut - kuplíř jeden :) Já si dala sladké banány, co mi koupila maminka a doma jsem dojedla meloun, snědla jsem ho vlastně za ten den celý sama :)
     Po návratu domů, jsme se spokojeně zvrtali do peřin, koukali na slunce seno, smáli se a brzy usnuli ... Byl to ale moc krásný den !
      Včera jsem byla se sestrou v Praze ... Udělali jsme si radost s novým oblečením a udělali si krásnou procházku podél Vltavy a na Vyšehrad, jsou to magická místa, ještě když je tak krásně slunečno jako včera... Po návratu domů, jsme si udělali se séguš salátek z výborných sladkých cherry rajčátek, okurky, žluté papriky, černých oliv a baby kukuřiček s jarní cibulkou a pažitkou ... Mňam !
     Pak jsem šla ke své milované kamarádce, povídali jsme, drbali, vykládali si taroty a byl to zase hezký večer, dokonce jsme se domlouvali, že bychom chtěli jet ve čtyrech s Páťou a jejím přítelem na dovolenou k moři, je to krásná představa... Nakonec jsem tam usnula a přišla domů před chvílí ...
     Venku je krásně, jsem pořád s lidmi se kterými je mi krásně, protože je mám ráda a oni mě, život je teď tak veselý a bezstrostný, že je až neunesitelné, jak mě to naplňuje...
     Jen mě trošku trápí, jak mě pořád bolí ta noha :? Včera jsem v té Praze viděla upoutávky na maraton a já se nemohu zůčastnit :(
     A taky bych chtěla trochu odlehčit jídleníček ... Ne jenom, že už vážím 50kg a všichni si toho všimli, ale cítím se těžce ... Asi si dám útrum s banány, opravdu jsem se jimi teď pěkně vykrmila :-) Jím je po kilech ... Kéž už by byli levnější ty melounky, ty bych mohla pořád ! Chěla bych si taky dát nějaké šťávičkové dny, ale pomeranče, co jsem měla po deseti korunách kilo už došli a žádné akce jsem teď nezahlídla ... Ale určitě to taky přijde.... Všechno má svůj čas...
    Tak asi tak, k událostem upynulých dní....

Na světě je krásně !

Žádné komentáře:

Okomentovat