sobota 2. ledna 2010

Vánoční svátky a můj nový začátek

Vánoce s rodinou byli letos o hodně jiné než ty všechny předchozí ... Zase jsem si připadala jako pozorovatel, ale neviděla jsem pohodu, Lásku a klid, jak to má na Vánoce být, ale jen dohady, shon a přetvářku ... Ne přetvářku, že by se lidé neměli rádi, ale jak se všichni snaží zahrát tu svojí "vánoční roli" a už vlastně ani neví, jaký význam to má ... Přišlo mi to až smutné, jak si lidé způsobují tolik stresu, aby jen splnili něčí očekávání, protože jsou součástí toho systému ... Já se snažila vymanit z toho proudu, užila jsem si duriánkovou štědrovečerní večeři :-) a nicnedělání....
Už mi ale chyběl můj miláček ! Ten přijel o víkendu, už jsem se ho nemohla dočkat ... Užili jsme si spolu v Plzni krásný týden ... Váleli se doma, byli v kině, na procházce, ve městě, dali si společnou výřivou horkou vanu a užívali si jeden druhého ... Něco se zlomilo a já měla zase pocit jako bych se znovu zamilovala, neumím vyjádřit tu vděčnost a štěstí, že je právě on po mém boku !
Silvestr jsme strávili nejdřív doma v Plzni s mojí rodinou u čokoládové ovocné fontány, byla to nádhera :-) Zapnuly jsme si fontánu, kde se nám rozehřála kvalitní čokoláda s vysokým obsahem kakaa a k tomu jsme si nakrájeli vrchovaté talíře čerstvého ovoce - pomeranče, mandarinky, ananas, jahody, kiwi, banány, jablíčka a plátky čerstvého kokosu ... To vše jsme si pak napichovali na dřevěné špejle a namáčeli v proudu fontány ... Prostě nádhera ! A jak jsme se pak všichni smály, jak jsme byli opatlaní od čokolády :-D Pak jsme jeli s miláčkem a sestrou do Prahy na ohňostroj, popravdě jsem byla docela dost zklamaná, čekala jsem velkolepé ohňostroj, radostnou atmosféru a vítání nového roku, ale našla jsem jen zakouřené město plné opilých lidí, jen záminka vymýt si hlavu alkoholem, něco podobného jako s těmi Vánoci ... Shodli jsme se na tom, že příští rok si opravdu jen doma nachystáme čerstvé dobrůtky, uděláme si společnou zábavu s přáteli a rodinou a na půlnoc si přiťukneme pomerančovkou ;-)
Když jsme kolem třetí hodiny dorazili domů, šli jsme ještě před dům společně s drahouškem symbolicky spálit papíry s našimi novoročními předsevzetími a podívat se na nádhernou zářící lunu v úplňku, to byla ta nejvelkolepější nebeská ozdoba této noci !
Na Nový rok jsme vstávali později než obvykle, v poledne jsme vyrazili zpět do Plzně, odvést sestru a vypůjčené auto ... Měli jsme půst, takže to že jsme byli mimo domov nám jen prospělo a taky to rychleji uteklo, ani jeden jsme neměli vůbec problém, já jsem měla suchý, ani jsem na vodu chuť neměla ... Přes den jsem si četla knížku, kterou jsem si půjčila od mamky, dostala jí od taťky k Vánocům - "Urinoterapie a nemoci" ... Docela jsem se do ní ponořila, dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí a zase mě to inspirovalo a nakoplo k očistě těla, rozhodla jsem se podle návodu v knížce dát si očistnou kůru celého těla v podobě sedmi kroků - střeva, zničení dysbakteriíí, játra, klouby, ledviny, lymfa, cévy... Dokonce jsme si s miláčkem udělali vitakalendář, kam si budeme zapisovat očisty a půsty, máme to i s bodovým hodnocením, tak spolu budeme z legrace soutěžit :-)
Dnes jsem ukončila půst po druhé hodině odpoledne hromadou sladkých šťavnatých mandarinek ... Koupila jsem si je v Kauflandu, pak ještě pomeranče na šťávičku i jídlo a 3,5kg mého milovaného zlatého kiwi, to mi snad na chvilku vydrží ... Teď večer jsem se byla projít v parku s Bairinkou, je zase trošku sněhu a venku je příjemně ... Po příchodu jsem si dala druhou rundu mandarinek a cítím se skvěle ;-) Se svým začátkem do nového roku můžu být tedy docela spokojená ;-) Bodový stav s miláčkem vyrovnaný :-D
Včera večer i dnes ráno jsem si dělala klystýr, teď si ho budu dělat týden každý den, je to součástí té kůry, tak jsem zvědavá, zatím jsem s výsledky spokojená...
Taky jsme dnes uklízeli a vyházeli všechny chemické věci z naší domácnosti, hned se mi ulevilo ... Chci používat co nejméně kosmetiky a čistících prostředků a co nejvíc je vyměnit za přírodní jednoduché alternativy, jako urina, citrónová šťáva, olivové mýdlo, za studena lisované olejíčky a podobně ... Blýská se na lepší časy ;-)

1 komentář:

  1. ahoj po deslsi dobe, rada vidim, ze zase pises, hezky se to cte. uz se tesim az navstivim ten velky ovocny prazsky trh. doufam, ze budes v praze budes mit cas a pripojis se. a co durianek tam maji?

    preju ti kato i tvemu milackovi jen to nej nej nej a splneni vsech snu.

    ovocna vila kveta

    OdpovědětVymazat