neděle 10. ledna 2010

Konečně už mám jasný směr !

Tak v pátek byl urinový půstík ... Celý den jsem byla pryč, už dopoledne jsem měla zkoušku a pak jsem si jela něco vyřídit po městě, jen tak se courat zasněženou Prahou, taky jsem se jela podívat do jednoho krámku na Zličíně, kde mají oblečení z přírodních materiálů (bavlna, hedvábí, konopí a len) ... Měli výprodej, ale moc už toho neměli a ani mojí velikost, ale paní byla ochotná a napsala si můj telefon, že mi dají vědět, až přijde nové zboží ... Jsem zvědavá, všechno tam měli tak jemňoučké a voňavé :-) Pak jsem byla koupit taťkovi dárek k narozeninám a koupila si knížku o frutariánství (Nejzdravější výživa), do které jsem se ihned se zálibou začetla ... Je to přesně to, co teď pociťuji, pan Helmut se s tím vážně nebabrá ... Ale jeho heslo "Co nemůžeš jíst už jako v syrovém čerstvém stavu jako monojídlo - to nech ležet!" se mi stává čím dál tím víc vlastní ... Ne jen z přesvědčení, ale i z pocitu ... Jasně že jsou to jen čerstvé syrové plody, především ty sladké ... Zase jsem si v nich našla maximální zálibu, mňam a užívám si tu euforii a stav čistoty, klidu a harmonie, který mi navozují....
Domů jsem se dostala až skoro k večeru, jen si četla a pak jsme šli s miláčkem do hajan ... Uriny jsem vypila za ten den asi litr a hlad ani slabost jsem nepocítila ... Ale to ráno ! Hned co jsem se vzbudila, připadala jsem si jako s tou nejhorší kocovinou na světě ! Nemohla jsem se ani pohnout, jak mi bylo zle, v puse jsem měla nechutnou pachuť kysaného zelí a hleny na průduškách... Nohy a ruce mi brněly ... Když jsem se vyhrabala z postele, udělala jsem si očistu, osprchovala se a vrátila se slabá zpět do postele ... Šťávu jsme si udělali krátce před desátou hodinou a napůl si jí naředili destilovanou vodou, byl to ale elexír ! Okamžitě jsem cítila, jak mi ta ovocná energie projíždí celým tělem, až do konečků prstů a naplňuje mě novými silami ... A ta chuť :-) Tak jsem jí popíjela v teple pod peřinou asi hodinu a akumulovala síly ... Pak už jsem musela vylézt, sbalit se a přichystat se, protože jsme měli před sebou dlouhou cestu do Jindřichova Hradce ... Když jsem ještě byla vyvenčit pejska, nestačila jsem se divit, když jsem vyšla před dům ... Všude jen bílo a bílo ! Po lýtka jsem se bořila do sněhu a Bairinka ho měla až po čumák, ale ta byla z té bílé nadílky nadšená :-) ! Skákala a honila chuchvalce sněhu....
Ve čtvrt na jednu vyrazil náš vlak směr JH ... Měli jsme krásné vytopené kupíčko jen pro sebe ... Mám moc ráda cesty vlakem ... Chvíli jsem si četla, chvíli sledovala krajinu, všude to vypadalo skoro stejně, všude spánek pod bílou pokrývkou ... Taky jsem si zdlábla zlaté kiwi, které jsem měla s sebou na cestu...
Když jsme dorazili na místo, domluvili jsme se, že Luky půjde první ... Já šla zatím do kavárny s Bairinkou, kde jsem si dala čaj ... Uteklo to jako chvilinka a přišla jsem na řadu já ... Paní Šárka to tam má moc hezky zařízené a na moc pěkném místě u rybníka ... I ona je moc milá, přátelská a pozitivní, celkově jsem z toho měla moc dobrý dojem ... Odcházela jsem ale od ní s úsměvem a šťastná ... Měla jsem přesně ty odpovědi, co jsem potřebovala ... Na základě toho co mi řekla, jsem si uvědomila dost věcí, které jsem už sama v sobě věděla, ale naplno je nenechala vyplynout na povrch ... Rozhodla jsem se, že už to nějak doklepnu a školu si dodělám ... To ale nic nemění na tom, že duben hodlám strávit válením na bílé thajské pláži, hlazená slunečními paprsky a rozmazlovaná tamějším královským ovocem ! Neberu to dogmaticky a neupínám se na to, ale její předpověď mi dodala hodně síly, odhodlání a optimismu do mé budoucí činnosti, což je pro mě důležité...
Z Jindřichova Hradce jsme jeli rovnou do Plzně a po cestě si vyměňovali dojmy a říkali si, co se kdo dověděl ... Přijeli jsme už docela dlouho večer, tak nás jen taťka vyzvedl na nádraží a hned jsme šli spát...
Dnes jsem měla trošku pochmurnější náladu, ale odpoledně už mě to docela přešlo ... Sešla jsem se se svojí milovanou kamarádkou, kterou jsem už moc dlouho neviděla a moc dobře jsme si popovídali ... Pak jsme se s miláčkem navečeřeli salátku, který jsem udělala, já k němu měla ještě avokádo, obzvláště zralé a dobré, připomnělo mi brambory na loupačku z dětství :-D Udělala jsem ho z plodové zeleniny a salátu, pokapané citronem, ale nakonec jsem si z toho jen vyšťourala rajčátka a papriku, na listy a okurky jsem nějak neměla chuť ... Pak jsem šla na večer s miláčkem a mamkou do čajovny ... Pěkně jsme si pokecali a odpočinuli ... Vzala jsem s sebou pár litchi, které jsme dlabali k čajíku ... Já jsem si dala červený s litchi slupkami, tak mi to skvěle ladilo ;-)
Neměla jsem dnes ani moc chuť k jídlu, cítím že moje tělo chce teď hodně odpočívat a především uklízet, tak mu dávám prostor, případně mu pomáhám dobroučkým vitálním ovocem....
Zítra zpátky do Prahy, sice mě čekají zkoušky, ale už se moc těším domů !

Včera:
- 1l pomerančovo-mandarinkové šťávy napůl naředělé s destilovanou vodou
- 10 zlatých kiw
- 3 sladké banány
- 2 mandarinky, 5 pomerančů a 2 jablíčka

Dnes:
- 0,5l pomerančovo-mandarinkové šťávy s MJ
- 2 cukrové banány
- 1 jablíčko
- salát (1/2 žluté a 1/2 červené papriky, 220g cherry rajšátek, kousek ourky, trocha salátu,
šťáva ze jednoho citronu) + malé krémové avokádo
- 12 litchi

Jojo, mám ten svůj život moc ráda !


Thajská pláž, na které se budu brzy slunit...

Žádné komentáře:

Okomentovat