pondělí 4. ledna 2010

Detoxikační vlna :-)

Nevím, jestli je to tím, že jsem si to tak nastavila v hlavě a nebo tím, že jsem měla půst a denně si ráno dělám klystýry, ale moje tělo se teď opravdu naplno začalo čistit, přeplo do odlehčeného režimu ... Cítím to na sobě, co se děje ve mě, jak fyzicky, tak psychicky a taky podle chutí a pocitu hladu, které téměř nemám ... A chutě jen ovocné, což mi teď naprosto vyhovuje ... Mandarinky a zlaté kiwi pořád převládá ;-) Chci být na fruta stravě co nejdéle to půjde, dokud mi to tak bude chutnat a bude se mi chtít ... Stejně si myslím a cítím, že ke směru frutariánství tíhnu nejvíc, miluju tu šťavnatost a rozmanité sladké chutě, které mě naprosto uspokojí a zasytí ! Také cítím, jak ovoce prospívá mému tělu, aniž by ho nějak moc zaměstnávalo nebo zatěžovalo ... Jsem neskutečně ráda, že jsem tuhle euforickou lehkost objevila a za nic bych se jí nevzdala...
Dnes jsem vstávala v šest hodin, venku byla ještě tma tmoucí a když jsem se podívala z okna a viděla sníh a lidi navlečené v kabátech, tak se mi vůbec nikam nechtělo ... Ale vypila jsem si skleničku teplé vody s jablečným octem, teple se oblékla a bez odmlouvání vyrazila na tramvaj směr posilovna ... Šla jsem na hodinu ABS, to je čtvrhodinová aerobní rozcvička a po ní dynamické posilovaní na hudbu s různými pomůckami ... Moc mě to baví :-) Cítím se pak nabitá energií a sílou, navíc svaly rostou ;-)
V deset hodin dopoledne jsme si s miláčkem udělali pohár sladkého pomerančového nektaru, to byla panečku vzpruha ! Pak jsem se ale už musela vrhnout na povinnosti, nebylo jich dnes málo, ale všechno jsem to zvládla, jak by ne na fruit power ;-) Největší radost mi ale udělal vitakalendář, který jsem na počítači vyrobila a dnes jsme si ho nechali v tiskárně zhotovit:




Drahušek zatím vede o 5 bodů :-/ Ale já ho doženu ! Můj soutěžitý a hravý duch podporuje i mojí touhu po zdravém a čistém těle...

Zima mě zahání pořád k topení a venku se mi vůbec nelíbí, dneska vylezlo pár paprsků sluníčka, ale stejně mě nožky mrzly ... Pořád toužím po té thajské pláži s bílím pískem a tyrkysovým mořem ... A samozřejmě haldou sladkého tropického ovoce včetně pana krále, snad už brzy...

Včera: - 0,5 litru pomerančovky
- 10 zlatých kiwi
- 15 mandarinek

No tu večeři jsem možná trošku přepískla, když ony byly tak dobré a sladké a padali do mě jedna za druhou
:)

Dnes: - 0,5 litru pomerančovky
- 1,5kg zlatého kiwi
- 2 banány (ne moc zralé)
- 7 mandarinek

Mňamy mňam :-)

Mějte se krásně a užívejte každý nový den tohohle nádherného života !



Žádné komentáře:

Okomentovat