úterý 12. ledna 2010

Jsem radost...

V noci se mi zdály krásné sny, už si ani moc nepamatuju o čem byly, ale vím, že jsem v nich byla šťastná a radostně jsem se smála ze spaní, až jsem sama sebe vzbudila :-)
Ráno jsem se probudila přesně v sedm ... Ležela jsem ještě v posteli asi hodinu a vychutnávala si to teplíčko, lenošení a ranní klid, při tom jsem si pobrukovala různé písničky...
Když jsem vstala, nahřívala jsem se ještě u topení...
Kolem desáté hodiny jsme vzali s miláčkem batohy na záda a vyrazili na první nákup na pražskou tržnici, už jsme se na to oba moc těšili ! Nejprve jsme si udělali kolečko, abychom zjistili, co tam mají dobrého, kde nejlevněji a na co máme chuť...

Já jsem si nakoupila:
Vaničku jahod za 39kč, dva zralé banány za 3kč, malé měkoučké mango 7kč, veliké černé měkké avokádo 15kč, přes 3kg pomerančů po 13kč/kg, cuketu, rajčátka normální i cherry, zlaté kiwi 2kč kus, hodně se mi líbilo, že jsem si mohla vybrat jen ty měkká ne jako když jsem si koupila vaničku, kde byly různě zralé, potom jednu malou kapii, feferonku, citrony, mandarinky, sladké a šťavnaté (pán mi nechal ochutnat) 19kč a dvě domácí cukrová jablíčka janagold...

Jak já měla z toho nákupu radost :-) Je tam taková příjemná atmosféra a člověk si v klidu a příjemně nakoupí, může i ochutnat a vzít si přesně tolik kolik chce ... Ceny příznivé a kvalita báječná ! To jsem pak zjistila hlavně doma... K obědu, což bylo moje první jídlo, v jednu hodinu jsem si nakrájela jahody, banány a mango do mističky a jedla hůlkami - DELIKATESE !
Odpoledne přijela moje kamarádka ze školy, abychom se spolu učili fyziku, ale moc jsme tomu nedali :-) Šla jsem jí pak doprovodit a šla do tiskárny, nechat si vytisknout prvních pár stránek z knížky o low-fat vitariásnké dietě, která je sice v angličtině, ale já si jí právě chci začít překládat a tím se i cvičit v angličtině ... To jsem také dělala celý zbytek odpoledne ... Ovocný obídek mě nasytil tak, že jsem vůbec neměla hlad, jen jsem si odpoledne ještě schroupala jedno to vynikající jablíčko....
Večer po sprše jsme si s miláčkem udělali salátek a společně povečeřeli ... Bylo to jeden z nejlepších salátků, jaký jsem kdy měla ! Nikdy jsem neměla tak dobrá rajčátka, úplně se rozplývala, ani jsem je nemusela skoro kousat a ta cuketka ! Křupavá a slaďounká, takovou jsem nikdy neměla, ty v supermarketech byly vždycky hořké ... Kapie také výborná, slaďounká s typickou kapiovou chutí, kterou si skoro pamatuju už jen z dětství od babičky, vážně jsem tou dobrůtkou byla nadšená ... Dlabala jsem si k tomu zase lžičkou avokádo, které nebylo o nic méně delikátní, krémové s jemnou chutí... Nemůžu se těch rozmanitých chutí ovocných plodů nabažit a ještě krásnější je to, jak se cítím po nich ... Ta lehkost a jemná energie se mi rozlévá po celém těle do každé tělesné buňky a chce se mi pak létat, jsem jako zamilovaná :-D
Zítra jdu do školy ještě na zkoušky a pak huráá za mojí přítelkyní na návštěvu do Přerova ... Už se tak neskutečně těšíííím !!!

Jupííí, mě je tak krásně !

Včera:
- 0, 85l pomerančovo-mandarinkové šťávy s MJ
- 12ks zlatého kiwi a 16ks litchi
- 3 mandarinky a 0,7l mandarinkové šťávy

Dnes:
- malé mango, 250g jahod, 2 banány
- jablíčko
- salátek (rajčátka, malá cuketka, malá kapie, hrstka hlávkového salátu, 2 listy čínského zelí,
půlka feferonky, šťáva z jednoho citrónu) + 3/4 avokáda


Žádné komentáře:

Okomentovat