čtvrtek 7. ledna 2010

Ovocný ráj přímo v Praze

Dnes jsem vstávala v sedm hodin, opět se navrstvila jako cibule a vyrazila na ranní běh ... Opět 8km, nožkám se moc nechtělo, ale nakonec jsem je přemluvila...
Když jsem přišla domů, vyvenčila jsem pejska, udělala si očistu, pak si odšťavnila sklenici pomerančové šťávy a příjemně unavená se ještě natáhla do postýlky, pomalu jí usrkávala a opakovala si zeměpis na zkoušku ... Ve 12 hodin jsem si k obědu rozpůlila na talíř zlaté kiwi, pustila si relaxační hudbu a v klidu si ho s chutí zbaštila ... Rozhodla jsem se, že i tomuhle budu věnovat větší pozornost - jíst ovoce v klidu, pohodě a pořádně žvýkat ... Zlepšuje se tím trávení, vstřebávání živin ... A třeba jedení u televize nebo PC, které vyzařují elektormagnetické záření tyto procesy do jisté míry znemožňují...
Ve škole dopadla zkouška dobře, tak jsem měla hned dobrou náladu, navíc sluníčko svítilo, tak to nemělo chybu ;-) Miláček na mě čekal na zastávce a jeli jsme se podívat na pražskou zeleninovou tržnici, o které jsem už dříve slyšeli, ale pořád jsme návštěvu odkládali (což byla velikááá chyba) ... Nestačili jsme mrkat, když jsme tam dorazili ! Obrovská hala, plná trhovců a všude kolem zářící ovoce a zelenina ... Krásná rajčátka, papriky, zralé banány, cuketky, lilky, desítky druhů jablíček a hrušek, ananasy, krásná veliká zralá avokáda, saláty a spousty dalšího ... Už nebudeme chodit jinam :-) Nejlepší je, že nám tam jede tramvajka přímo od domu 9min., takže ani žádné tahání tašek v mrazu ... Teď toho máme doma hodně, tak jsme si každý koupili jen pár sladkých banánů, miláček avokádo a já jablíčko do ruky, měla jsem už hlad, bylo sladké jako med :-) Už se ale moc těším na nákup příští týden...


Když jsme přijeli domů, udělali jsme si ovocný čajík na zahřátí, vzali Bairinku a šli na procházku ... Pěkně jsme se vylítali a vyblbnuli, ale taky jsme pěkně promrzli, venku už začíná docela přituhovat, oba jsme se shodli, že bychom si přáli být někde v teple a sem se přijet třeba jen podívat, zima k našemu ovocnému životu moc neladí :-/
Když jsme se vrátili domů, byla už tma ... Chtěla jsem si dát k večeři mandarinky, ale snědla jsem tři a zjistila, že jsou trošku vyschlé, tak jsem si je nechala na šťávu a raději se napucla slaďounkými šťavnatými pomeranči...
Cítím se krásně ! Ani nepamatuji, kdy naposled mi takhle bylo ... Tenhle týden, přesně od nového roku všechno vzalo velký obrat ... Ovoce mi dává sílu a pohyb elán, připadám si pořád tak šťastná, s radostí cvičím, běhám, mám radost z každého dne, sama ze sebe, z toho co je kolem mě.... Nechci se toho pocitu už pustit ... Dochází mi spoustu věcí a na každou změnu se vážou další a můj život se tak stává lepším a lepším ... A přitom je to tak snadné, mám chuť to vykřičet do světa, aby byli všichni také tak šťastní a spokojení ... To by nám tu bylo krásně...

Včera:
- 0,6l šťávy z krvavých pomerančů
- 17ks zlatého kiwi
- salátek (tři listy čínského zelí, kudrnatý salát, 250g bio cherry rajčátka, malá okurka,
jedna žlutá paprika, šťáva z jednoho citronu) + jedno měkoučké avokádo

Dnes:
- 0,5l pomerančové šťávy
- 12ks zlatého kiwi
- 1 jablíčko
- 3 mandarinky a 6 pomerančů
- 2 jablíčka

DOBROU NOC všem :-)

2 komentáře:

  1. Máš krásný denníček k. winky :-)) prosím tě kdepak je ta úžasná tržnice ?

    OdpovědětVymazat
  2. Holešovice ;-) Budova č. 22.

    OdpovědětVymazat