středa 6. ledna 2010

Další ovocný den

Juchůůů, už zase běhám a moc mě to baví ! Ne jen že lítám všude kde to jde - se psíkem, na ulici, v krámu, na tramvajovou zastávku, ale včera jsem poprvé po dlouhé době zase vyrazila ven na trénink, musím se připravit na 1/2 maraton ... V sedm hodin ráno, byla ještě tma tmoucí, jsem vylezla z vyhřátého pelíšku, navlíkla legíny, tepláky, několik vrstev mikin, ponožek, 2 šály, rukavice, nazula běžecké botky a vyrazila ... Po ránu je to město úplně jiné, má takovou zvláštní vůni ... Mrazík ozdobil všechny stromy a keře bílou třpytivou pokrývkou ... Běželo se lehce, jen v krku vzduch trochu studil a tak jsem si dávala šálu přes pusu a přes nos ... Nakonec jsem si dala 8km podél rohanského nábřeží po cestě, všude ticho a prázdno ... Po příchodu domů jsem si udělala očistu, dala si horkou a pak studenou sprchu, vzala si župan a zahučela zpátky do peřin :-) Bylo mi tak krásně ! A když jsem si pak ještě dala pomerančový nektárek, tak to nemělo chybu...
Odpoledně jsem měla ve škole zkoušku z angličtiny, byla jsem z toho pěkně nervózní, ale nakonec jsem to zvládla, po cestě zpátky jsem si koupila v Bille polníček a v Albertu něco na salátek k večeři a taky jablíčko na cestu, měla jsem už hlad ... Večer jsme s miláčkem strávili hledáním klíčů, už druhé které jsem ztratila, jsem prostě nenapravitelná :-( Bohužel se nenašly, ale našly se ty moje, první ztracené, v Plzni, tak mi je taťka poslal vlakem, aby jsme vůbec mohli odejít z bytu :-D
Večer jsem si udělala salátek z plodové zeleniny a polníčku a jen si ho pokapala citrónem, žádné ochucování, k tomu jsem si rozpůlila brazilské měkoučké avokádo a dlabala ho lžičkou ... Když miláček viděl, že jsem si udělala salát, tak říkal, že by si ho býval dal taky, tak aby mu to nebylo líto, tak jsem vzala pejska, využila příležitosti a ještě jsme se na večer proběhli k vietnamcovi, kde jsem koupila ještě na salátek pro drahouška ... Nakonec jsme si společně pochutnávali na výborném salátku a o avokádo se taky podělili ... Mile mě překvapilo, jak výborný je i když v něm není olej, koření nebo sirup ;-)
Dnes ráno jsem vstala ve čtvrt na sedm a šla do posilovny zase na ABS, pěkně jsem cítila ten včerejší běh, ale jen takového to příjemné napětí ve svalech, zase jsem si pěkně zacvičila... Po cestě jsem koupila dvoukilovou síť červených pomerančů, ze kterých jsme si udělali k snídani šťavičku, mmm, ta byla :-) A samozřejmě předtím očista...
Dnes mám v plánu lenošení, pak pobíhání po městě a večer učení ... Už se moc těším v sobotu k Šárce, asi bych si měla začít chystat otázky ... Pak pojedeme do Plzně, musím si tam vyřešit nějaké formality a zase navštívit rodinku :-) No a příští týden nejspíš pojedu za moje milovanou ovocnou kamarádkou na druhou stranu republiky, jupíí :-)

Včera:
- 0,5 litru pomerančové šťávy
- 800g zlatého kiwi
- 2 malá jablíčka janagold
- půlka malého brazilského avokáda + salátek - 50g polníčku, tři listy čínského zelí, pulka
červené a půlka žluté papriky, 25Og cherry rajšátak, půlka okurky, šťáva z 1 citrónu

Life is sweeet :-)


Čerstvá šťáva z krvavých pomerančů...

Žádné komentáře:

Okomentovat