pátek 26. června 2009

Sladký život

S příchodem léta, přibívajícím sluníčkem a vyššími teplotami na teploměru se zvedá i moje nálada :-) Děje se tolik věcí, že je nestíhám ani vstřebávat, ale je to krása !

Včera jsem byla zase v Praze, jsem tam hodně často, cítím se tam šťastně, svobodně a také proto se tam chci přestěhovat na trvalo ... Táhne mě to tam jako magnet ... Cítím, že mě tam čeká spousta věcí, na který se nemůžu dočkat :-) Nový život !
Včera jsem si byla zařídit dopoledne školu a dopadlo to podle mých představ, žádné problémy, ředitel byl vstřícný a ochotný, příští týden jen dořeším formality a od září budu studentkou karlínského gymnázia ;-) Budu ale studovat dálkově, protože jinak bych to časově nezvládala, docházet do školy budu každé úterý dopoledne, jinak se budu muset učit sama doma ... Beru to jako výzvu, zkoušku sebekázně, trpělivosti... Jsem si ale jistá, že to zvládnu ! Když to zvládají jiní, já můžu také ... Budu mít také více prostoru pro svoje zájmy a aktivity ... Nemůžu se dočkat, až budu mít čas na radostné běhání, cvičení, dovádění, relaxaci, tanci, focení, malování, kreslení a věnování času sama sobě, svému tělu a svojí duši... A brigádu budu mít v Bio Trendu u Andrejky, moc milé a hodné slečny, kterou jsem si právě pro tyhle její vlastnosti zamilovala :-) Moc se na to těším, konečně budu dělat práci, která mě bude naplňovat a nabízet lidem to, v co opravdu věřím ... Už mi jen zbívá najít si ten vysněný byteček a můj sen je kompletně splněný ! Tuším, že se blýská na lepší časy...
Včera jsem se byla ještě kouknout u Andrejky v krámku, kde byla i Anežka, moc ráda jsem je obě viděla ! Přišla jsem tam i s maminou, tak jsem je seznámila ... Povídali jsme, Andrejka mi pak udělala výborný salátek s dýňovými semínky, na kterém jsem si MOC pochutnala :-) ! Pak jsem ale už musela jít, šli jsme s maminou na metro, ona jela na Zličín na autobus do Plzně a já jela na Palmovku za Iwčou, se kterou jsme měli domluvený sraz ve 2 u synagogy, měla jsem radost, když jsem jí tam viděla stát v bílém letním tričku, jako víla - to zářila její krásná duše, kterou s takovým nadšením poznávám...
Šli jsme společně k vietnamcům, kde mi přecházeli oči, tolik krásného čerstvého ovoce, zeleniny, salátů a bylinek ! Nakoupili jsme a mimo jiné i malinké placaté broskvě, které jsem nikdy předtím neviděla, ty byli sladké !
Pak jsme šli, kam nás nohy nesly, svítilo sluníčko a sem tam z mráčku spadla osvěžující kapka ... Došli jsme k jedné otevřené kavárně, která se nám oběma zdála moc příjemná...
Na přání nám ochotně udělali džbánek osvěžujícího ledového čaje s čerstvé máty a s medem a byla to opravdu skvělá volba... Za tu dobu, co jsme tam seděli jsme ty džbánky vypili tři a k tomu měli jeden řecký salát, také výborný ... Vůbec jsem nevnímala čas, venku se asi třikrát vyměnil déšť se sluníčkem a mi pořád měli o čem mluvit ... Jak o osobních věcech, tak o nových vita projektech ... Osobně jsem z toho nadšená ! Všechno do sebe tak zapadá a krásně se rýsuje, nemůžu se dočkat na realizaci všech těch skvělých věci a budu moc ráda, když se budu moct stát jejich součástí !
Bylo to pro mě moc hezké odpoledne a doufám, že to porozumění jsme vnímali obě :-) Když jsme dopili třetí džbánek, zaplatili jsme a s milou obsluhou se srdečně rozloučili ... Po cestě jsme ještě snědli ty vynikající broskve ... To je také jedna z věcí, které mě v Praze těší a nemůžu se dočkat, až si je budu dopřávat každý den - vietnamské prodejny ovoce a zeleniny s bohatým šťavnatým sortimentem :-)
Když jsme se s Iwčou rozloučili a já se vydala směrem na Zličín, ještě jsem nevěděla, jaké úžasné překvapení mě čeká v Plzni !!
Hned od autobusu jsem jela do Globusu, den předtím jsem tam byla a měli tam krásný, voňavý durian a já tušila, že tenhle bude opravdu povedený ... Jenže jsem u sebe neměla peníze a vlasně vůbec teď nemám zrovna na rozhazování ... Ale byl naprasklý (díky tomu jsem také zjistila, že segment uvnitř něj je krémový) a tak mi pán z ovozelu říkal, že ho druhý den budou možná zlevňovat ... Moc jsem tomu ale nedávala, řekla jsme si, že to prostě nechám osudu a zkusím to ...
Ke Globusu jezdí autobus 30, ale ne každý ... Nastoupila jsem do něj a poslala si objednávku, aby právě tenhle tam jel ... Na křižovatce, kdy se rozhodovalo, jestli odbočí nebo pojede dál ke Globusu se po naskočení zelené začal stáčet doprava ... "Cože ? Já jsem si přece objednala autobus ke Globusu !" A světě div se, pan řidič trhnul s volantem a vytočil to zpět :-) Lidé se divili, co to bylo, ale já se jen ušklíbla :-)
Před Globusem jsem zjistila, že mám poslední dvě stovky, durian normálné stojí 699,-, takže moc šancí nebylo, rozhodla jsem se tedy poslat si další objednávku: "Ať tam na mě v chlaďáku čeká krásný zralý duriánek a překvapí mě levnou cenou, můžu si ho koupit, odnést domů a tam mě ještě víc překvapí svojí úžasnou chutí !" A tak se také stalo :-) Durian tam čekal, voněl na metry, volal mě a stál 199,- !!!! Radostě jsem ho popadla, ignorovala píchání jeho bodlinek a spěchala k pokladně ... Tam jsme samozřejmě jako vždy zbrzdili provoz, jelikož paní pokladní zase netušila, co že to mám za "smradlavého ježka" (no jo, už si začínám zvykat)
Domů jsem nešla, ale sprintovala, jak jsem se nemohla dočkat ! Vlítla jsem do dvěří s očima na vrch hlavy, že se máma zděsila, co se stalo ... Když viděla, co si nesu, bylo jí všechno jasné a začala se smát :-)
Když jsem ho rozpůlila, ani jsem nepotřebovala nůž, byl tak zralý, že se krásně sám rozloupl ... Ta vůně, která se z něj linula byla naprosto omamná a euforizující, že se mi slastně zatočila hlava ... Nedočkavě, ale něžně a se značnou velkolepostí jsem vyndala první segment ... Ten dokonale krémový obsah v jemném pouzdýrku se mi rozpadal v rukách ... Připadala jsem si jako malé dítě, když rozbaluje tolik očekávaný vánoční dárek ! Nedokážu slovy popsat, co jsem prožívala, když můj jazyk poznal tu jedinečnou a neopakovatelnou chuť, na to je český slovník moc chudý ... Byla jsem jako v bublině, neexistovalo nic, jen já a ta dokonalá chuť ... Chtěla bych zjistit, co ten durian vlastně obsahuje, protože tohle vážně není normální, musí to být nějaký halucinogen :-D Byla jsem jak pomatená, přála jsem si, aby nikdy neubýval a vychutnávala si každý kousek s maximální vděčností a něžností... Tohle bych si přála zažívat každý den, ale takhle ještě víc nabírá na vzácnosti ... CHCI DO THAJSKA !!! Jen mám vážnou obavu, že už se mi nebude chtít zpět :-) Stal by se ze mě durianový maniak a už ani léčebna by mi nepomohla :-D
Večer jsem byla doma sama, pak přišel Páťa a mezi dveřmi na mě hned vyhrkl, ať zavřu oči a nastavím ruce ... Divila jsem se co blbne, ale bylo to nádherné překvapení ! Dostala jsem zlatou dárkovou tašku a v ní byla nádherná sametově plyšová želva s velikýma očima :-)) Měla jsem radost, že na mě takhle myslí :-) Pak jsme se povalovali, poslouchali hudbu, povídali si až jsme z toho usnuli....
Byl to krásný den, od samého rána až do chvíle před tím, než jsem zavřela oči k spánku ... A takových je poslední dobou čím dál víc ... Každý přináší nová překvapení a potěšení, to se mi na životě líbí ! Důvěřuji mu a oddávám se mu s veškerou důvěrou v Lásku a dobro ... Je to štěstí, je to zábava !

1 komentář:

  1. Nádherný šťavnatý popis nádherně šťavnatého dne, co jsme spolu z velké části prožily!!

    OdpovědětVymazat